ابری ادرار: علل، علائم، درمان

جمعه 23 فروردين 1392
ن : lafee

ابری ادرار: علل، علائم، درمان

 ابری ادرار: علل، علائم، درمان

هنگامی که ادرار خود را ابری است، می توان آن را کمی نگران کننده است. این مقاله به طور عمده در مورد علت، علائم و درمان صحبت می کند.

علل

علل ادرار ابری در تعداد بسیاری از این بیماری بستگی به بسیاری از عوامل داخلی و مواد ورود به بدن از علل ادرار ابری ممکن است شامل موارد زیر باشد:

- پروتئین: پروتئین یک وضعیت پزشکی است که ناشی از دیابت، مشکلات کلیوی یا فشار خون بالا می باشد. هنگامی که این اتفاق می افتد، کلیه آزاد مقدار زیادی از پروتئین به همراه ادرار است. حضور پروتئین تبدیل ابری ادرار.

- سنگ کلیه: سنگ کلیه یک بیماری دردناک است و عبور سنگ در ادرار می تواند فوق العاده دردناک است. بهتر این است که به کمک پزشکی دریافت کنید در اسرع وقت اگر سنگ ها در کلیه تشخیص داده شده است.

- خون در ادرار: گاهی اوقات ممکن است، خون در ادرار به دلیل عفونت ظاهر می شود. این ابر رنگ ادرار، هر چند نیز ممکن است وجود داشته باشد اثر خفیفی از رنگ قرمز یا قهوه ای در ادرار دفع می شود خاموش می شود.

- کم شدن آب بدن: عمدتا در زنان رخ می دهد. مقدار زیادی از آب بدن، استفراغ در حالی که در دوران بارداری از دست داده است. این می تواند به یک بیماری دچار کمبود آب بدن منجر شود و باعث ادرار ابری. این یکی دیگر از علت ادرار ابری در دوران بارداری است.

- عفونت دستگاه ادرار: ادرار ابری نیز ممکن است در بیماران مبتلا به عفونت های دستگاه ادراری است که معمولا با احساس سوزش و به دنبال رخ می دهد.

- مایع منی در ادرار: گاهی اوقات، وجود مایع منی در ادرار می تواند آن را ابری به نظر می رسد.

نشانه ها

ادرار ابری ممکن است همراه با علائم دیگر به شرح زیر است:

- فوری ادرار کردن

- درد شکم یا پهلو

- دردناک ادرار کردن

- رنگ غیر طبیعی ادرار

- مکرر ادرار کردن

- اسپاسم مثانه

- متعفن ادرار

- دریبل ادرار

درمان

اگر شما ادرار ابری، پیشنهاد می شود برای دیدار پزشک. درمان ادرار ابری باید بر اساس علت زمینه ای. برای پیدا کردن علت اولین کلید برای پیدا کردن یک درمان مناسب است.

شما می توانید اطلاعات خود را در زیر ترک و ما خوشحالیم به کشف علت زمینه ای خود را. به اشتراک گذاشتن داستان خود را با ما و ما در اینجا برای کمک به!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.