آیا دیالیز برای بیماران با عملکرد کلیه 30٪ و کراتینین 306 توصیه می شود

یک شنبه 16 مهر 1396
ن : lafee

آیا دیالیز برای بیماران با عملکرد کلیه 30٪ و کراتینین 306 توصیه می شود

عملکرد کلیه 30٪ نشان می دهد که عملکرد کلیه فقط 30٪ وجود دارد، بنابراین اکثر عملکرد کلیه آسیب دیده است، که به شدت تحت تاثیر قرار می گیرد. با توجه به این امر، بیماران نمی توانند به این فکر کنند که دیالیز برای بیماران با عملکرد کلیه 30٪ و کراتینین 306 توصیه شود.

به عنوان یک واقعیت، زمان انجام دیالیز کاملا مطلوب نیست. به طور کلی، بیماران شروع به دیالیز می کنند در حالی که برخی از علائم مسمومیت یا عوارض شدید را تجربه می کنند. اگر علائم مسمومیت را تجربه نکنید لازم نیست دیالیز انجام دهید. اگر چه دیالیز به بیماران کمک می کند برخی از علائم مسمومیت را به طور موقت کاهش دهد، اما باعث می شود بیماران از طریق بسیاری از عوارض جانبی آن را از بین ببرند. بنابراین دیالیز درمان مناسب برای بیماران نارسایی کلیه نیست.

به منظور کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه بدون انجام دیالیز، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران را برای درمان کلیه های بیمار بهبود می بخشد و عملکرد کلیه را بهبود می بخشد. اصل درمان در بیمارستان ما این است که قبل از درمان بیماری کلیه، سموم متنوعی از بدن خارج شود و این بیماری پس از دفع سموم مختلف از بدن، ناپدید می شود.

بر اساس این، درمان با سم زدایی برای جلوگیری از سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل طراحی شده است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان برای بهبود عملکرد کلیه است. این درمان برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، تضعیف ماتریکس خارج سلولی کار می کند. به سادگی با تکیه بر این درمان نمی توان مشکل را حل کرد، درمان های دیگر از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، گرم فشرده سازی درمان، Cupping Therapy برای بهبود کلیه بیمار و همچنین بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

این درمان ها طی یک ماه انجام می شود، در طی آن وضعیت بیماری شما به طور جامع بهبود یافته و عملکرد کلیه می تواند به طور طبیعی ارتقا پیدا کند.

آیا هنوز از 30٪ عملکرد کلیه و کراتینین 306 رنج می برید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد درمان های طبیعی را بدانید؟ لطفا وضعیت فعلی خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/277.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا دیالیز برای بیماران با عملکرد کلیه 30٪ و کراتینین 306 توصیه می شود,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.