درمان بیماری کلیوی پلی کیستیک چیست؟

یک شنبه 16 مهر 1396
ن : lafee

درمان بیماری کلیوی پلی کیستیک چیست؟

به طور کلی، دو روش برای درمان بیماری کلیوی کلیوی وجود دارد: یکی عمل جراحی است، دیگری درمان طب چینی است. اگر نمی توانید به طور موثر بیماری کلیوی بیماری کلیوی را کنترل کنید، نارسایی کلیوی بسیار آسان خواهد بود، سپس کیفیت زندگی و امید به زندگی شما به طور جدی تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. بنابراین، بیماران چه می خواهند در مورد درمان بیماری کلیوی پلی کیستیک بدانند؟

بیماری کلیوی پلی کیستیک یک بیماری کلیه ای ارثی است که در کلیه های بی شماری پر از کیسه های مایع داخل کیسه ای، اگر به طور موثر مدیریت نشود، تعداد و اندازه کیست ها گسترش خواهد یافت، نتایج افزایش بزرگ شدن کیست باعث بهبود عملکرد کلیه، آسان پیشگیری از نارسایی کلیوی

اگرچه جراحی می تواند به بیماران کمک کند تا کیست های کلیه را کاهش دهند، اما اساسا می توانند کیست را از بین ببرند. علاوه بر این، باعث می شود بیمار از عفونت های مختلف رنج می برد. بنابراین، بیماران معمولا مجبور به انجام عمل جراحی نیستند.

به منظور کمک به حق ثبت اختراع به طور کلی کیست های کلیوی را کاهش می دهد، بیمارستان کلیه شیدیاژووان یک سری درمان طبیعی برای بیماران را ارائه می دهد که از آن می توان به معروف ترین درمان درمان میکرو نفوذ درمانی اشاره کرد.

این درمان موضعی است، در این درمان شامل تعداد زیادی از گیاهان، علاوه بر گیاهان تصفیه شده به پودر برای بهبود کارایی آن، بلکه اتصال دستگاه نفوذ و دو کیسه های پزشکی، گیاهان در مواد فعال خواهد نفوذ، و سپس به طور مستقیم به پوشیدن از طریق ضایعات کلیه. در همان زمان، خون، اکسیژن و مواد مغذی کافی می تواند به طور مستقیم به کلیه منتقل شود.

از سوی دیگر، با کمک این درمان، از طریق انتشار مواد فعال در سلول های اپیتلیال به منظور کاهش کیست های کلیوی، از سوی دیگر، با افزایش کلیه ها بر روی سطح گردش خون برای ترویج دفع مایع کیست می شود.

آیا شما هنوز از بیماری کلیوی مزمن رنج می برید؟ آیا می خواهید بیشتر در مورد درمان طبیعی بیماری کلیوی کبدی مطلع شوید؟ لطفا وضعیت و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای شما خوشحال هستیم

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/pkd/1547.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان بیماری کلیوی پلی کیستیک چیست؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.