دیابت و آتروفی کلیه: چه باید بکنم؟

شنبه 15 مهر 1396
ن : lafee

دیابت و آتروفی کلیه: چه باید بکنم؟

نفروپاتی دیابتی به دلیل قند خون بیش از حد در خون ناشی از بیماری کلیوی است، زیرا گلوکز خون به طور موثر کنترل نمی شود. در نتیجه سلول های کلیه و بافت آسیب دیده و آسیب می بینند، بنابراین بیماران می خواهند بدانند چگونه برای درمان دیابت و آتروفی کلیه اقدام کنند.

هنگامی که انقباض کلیه اتفاق می افتد، به این معنی است که کلیه ها به درستی کار نمی کنند، یعنی سموم و زباله ها نمی توانند به طور موثر برداشته شوند، پروتئین و گلبول قرمز دیگر نمی توانند به خون منتقل شوند. بنابراین، نیاز به درمان های دیگر برای حذف تمام سموم وجود دارد، و محصول به طور کامل از بدن به طور کامل تخلیه شده است، به طوری که سلامت شما، در غیر این صورت، زندگی شما یک تهدید جدی برای عوارض خواهد بود.

درمان دیابت و آتروفی کلیه مشکل چیست؟

دیالیز دیالیز فرایندی است که تمام انواع سم را از بدن خارج می کند و آنها را از خارج از بدن دفع می کند. این روش به عنوان یک کلیه مصنوعی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال، دیالیز معمولا باعث می شود که بیمار اثرات جانبی مختلفی داشته باشد، بنابراین کیفیت زندگی بیمار کاهش می یابد، زیرا بیمار دیگر مایل به دیالیز نیست.

میکرو - نفوذ از طب سنتی چینی. این یک نوآوری از طب چینی است. در این درمان شامل بسیاری از گیاهان، علاوه بر این، گیاهان به پودر برای بهبود بهره وری خود را تصفیه شده است. به جای اینکه فقط علائم بالینی را کاهش دهد، هدف آن بازگرداندن عملکرد کلیه است، اساسا بیماری کلیه را بازیابی می کند.

علاوه بر این، درمان های دیگر عبارتند از حمام های دارویی، حمام پا، طب سوزنی، ماساژ درمانی برای بهبود کلیه و بازگرداندن عملکرد کلیه. این درمان ها دارای چهار ویژگی معمول برای کمک به بیماران بازگرداندن عملکرد کلیه، از جمله رگ های خونی طولانی مدت، ترویج گردش خون، تخریب ماتریکس خارج سلولی، تنظیم فشار خون، کاهش التهاب و لخته شدن خون است.

اگر شما مبتلا به دیابت هستید و از آتروفی کلیوی رنج می برید، لطفا در اسرع وقت برای بازگرداندن عملکرد کلیوی، درمان کنید. آیا میخواهید درباره درمان طبیعی بیشتر بدانید چگونه با مشکلات کلیوی مواجه شوید؟ لطفا وضعیت و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید. دکتر کلیه وضعیت شما را در اسرع وقت بررسی خواهد کرد و در اسرع وقت به شما پاسخ خواهد داد.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/diabetic-nephropathy/1546.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیابت و آتروفی کلیه: چه باید بکنم؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.