بیمارستان کلیه بیماری شیجیاژوانگ عید قربان را با بیماران خارجی جشن می گیرد

سه شنبه 14 شهريور 1396
ن : lafee

بیمارستان کلیه بیماری شیجیاژوانگ عید قربان را با بیماران خارجی جشن می گیرد

1 سپتامبر جشنواره سنتی اسلام - عید قربان به منظور کمک به بیش از 30 بیمار که از عمان، بحرین، عربستان سعودی، بنگلادش، پاکستان، جشنواره شاد و هماهنگ هستند، فعالیتی به نام "shared the belts و جاده "در بخش بین المللی در بیمارستان بیماری های کلیه شیجیاژوانگ برگزار می شود.

عید قربان همچنین Corban نامیده می شود که جشنواره سنتی اسلام است. علاوه بر این، این جشنواره سنتی و مهم در ملیت یوحور، ملیت کازاک، ملیت توکیو، ملیت تاجیک، ملیت تاتار، ملیت خلق، ملیت هویی است.

"این اولین بار است که من عید قربان را در خارج از کشور داشتم، اما این دومین بار است که من برای درمان به این بیمارستان رفتم. من فکر کردم که من آن را به سادگی با خانواده ام جشن می گیرم، و آن را غیر منتظره بود که پزشکان و پرستاران آن را به طور مهمی آماده کرده و سلامت پزشکان و پرستاران را بسیار گرم کرد. »اشن، بیمار از بحرین، پزشکان و پرستاران به بحرین برای گذراندن عید قربان سال آینده و همچنین به شما صمیمانه استقبال می کنند.

رحمان، بیمار از عمان، گفت که اولین بار او با پزشکی چینی ملاقات کرد و با تیم بازپرسی بیمار مشورت کرد. و او می دانست که طب چینی برای بیماری خود مفید است و پس از 10 روز آماده شدن به شیدیا زووان می آید. فقط به بیمارستان منتقل می شود، Eidal-adha اتفاق می افتد. من احساس می کنم خیلی خوش شانس است که من با دکتر Chines ملاقات کردم زمانی که من در مورد وضعیت بیماری من ناامید شده است. علاوه بر این، من در اینجا Eidal-adha فراموش نشدنی هستم و من برکت را با خانواده ام در عمان به اشتراک می گذارم.

پس از آن، بیماران از عربستان سعودی، پاکستان و بنگلادش نیز احساسات خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند. علاوه بر این، پزشکان و پرستاران همه آرزو می کنند که همه بیماران بتوانند در اسرع وقت بهبودی پیدا کنند.

لیپن، مدیر بخش بین الملل در این رویداد، گفت: "ما هر تعطیلات و جشنواره را در خانه و خارج از کشور با بیماران صرف می کنیم تا بیمارانی که از خانه دور هستند اجازه ندهند عشق خانواده، که در حال حاضر یک عادت باشد". از بیمارانی که مسلمان نیستند، تعداد زیادی از بیماران وجود دارد که پس از مشورت با تیم متخصص کلیه در فعالیت خارج از تیم بازنشستگی، به پزشکی چینی آمده اند.

یاد گرفته شده است که با ایجاد محیط بین المللی خوب توسط ابتکار "کمربند و جاده"، مردم کشورهایی که در امتداد کمربند و جاده هستند، قابلیت اطمینان بیشتری در مورد طب چینی دارند. بیمارستان کیهانی شیجیاژوانگ به زودی به خارج می رسد و فرهنگ فرهنگ چینی را گسترش می دهد؛ علاوه بر این، تیم بازپس گیری بیمار در خارج از کشور، تقریبا 20 بار برگزار شده و پاسخ های عالی بین بیماران کلیوی دارد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/news-research/5689.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیمارستان کلیه بیماری شیجیاژوانگ عید قربان را با بیماران خارجی جشن می گیرد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.