درمان چینی برای نارسایی مزمن کلیوی بدون دیالیز

سه شنبه 14 شهريور 1396
ن : lafee

درمان چینی برای نارسایی مزمن کلیوی بدون دیالیز

در حال حاضر دیالیز به نظر می رسد یک راه موثر برای کمک به بیماران از بروز برخی نشانه های مسمومیت و کاهش سرعت پیشرفت بیماری است، اما همچنین باعث می شود بیماران از طریق برخی از عوارض جانبی که بر زندگی آنها تأثیر می گذارد، برطرف شود. بنابراین بیماران مشتاق میدانند که درمان چینی برای نارسایی کلیه مزمن بدون دیالیز باشد.

درمان های چینی برای هزاران سال در درمان بیماری های مختلف استفاده شده است. به تازگی، درمان چینی به طور کامل توسط متخصصان کلیه در بیمارستان بیماری های کلیه شیجیاژوانگ به طور کامل توسعه یافته است. علاوه بر این، نشان داده شده است که در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه و طول عمر امید به زندگی موثر است.

به عنوان مثال، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی جدیدترین درمان برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. اگر چه درمان جدید در طیف گسترده ای از درمان بیماری کلیه است، اما در میان بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی بسیار شایع است. علاوه بر این، دلیل اینکه این درمان می تواند تاثیر بزرگی در بهبود عملکرد کلیه داشته باشد ممکن است در حقیقت این باشد که محیط زیست داخلی پاکیزه در ابتدا ارائه شده است. قبل از اتخاذ تدابیر طبیعی برای ترمیم کلیه بیمار، درمان با سم زدایی از سموم و همچنین مواد زائد پاک استفاده می شود. تنها این روش می تواند درمان طبیعی خود را به بهترین نحو انجام دهد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است و داروی فوق العاده ای حاوی این درمان است و علاوه بر این، پودر تصفیه شده از داروهای گیاهی به دو کیسه دارویی که در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند جمع آوری می شود. با اتصال دستگاه اسمزی و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم وارد ضایعات کلیوی می شوند. در حالی که بیماران با این درمان فکر می کنند، اثرات را نمی توان به دست آورد. درمان های دیگر نیز در درمان نارسایی کلیه مورد نیاز است، که شامل حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان طب سوزنی، طب فیزیوتراپی می شود.

درمان برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه بدون انجام دیالیز ذکر شده است، آیا می خواهید بدانید جزئیات بیشتر، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5690.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان چینی برای نارسایی مزمن کلیوی بدون دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.