میزان موفقیت درمان کلیه برای بیماران PKD

سه شنبه 14 شهريور 1396
ن : lafee

میزان موفقیت درمان کلیه برای بیماران PKD

همانطور که همه ما می دانیم بیماری کلیوی پلی کیستیک (PKD) یک اختلال ژنتیکی کلیه است، به این معنی است که آنها باید برای تمام عمر آن را تحمل کنند. بنابراین، آنها به شدت می دانند که آیا درمان برای آن وجود دارد و میزان موفقیت چیست.

در بیماری کلیوی کلیوی، بیماری کلیوی ژنتیکی است که در آن کیست های متعدد پر از مایع در داخل و خارج از کلیه ایجاد می شود. همانطور که بیمار رشد می کند، برخی ناراحتی ها و علائم بر بدن بیماران رخ می دهد و بدتر شدن آن، عملکرد کلیه را کاهش می دهد و به راحتی به نارسایی کلیه تبدیل می شود.

به عنوان یک حقیقت، میزان موفقیت به طور عمده بستگی به وضعیت بیماری شما دارد، از شما استقبال می شود وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید. دکتر کلیوی وضعیت دقیق بیماری شما را تجزیه و تحلیل می کند و در اسرع وقت به شما پاسخ می دهد. در واقع، بدون توجه به میزان موفقیت آن، شما باید هر گونه تلاش برای بهبود وضعیت بیماری خود و همچنین ممکن است. در این مورد، شما می توانید یک زندگی طولانی و پایدار زندگی کنید.

در بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ یک سری از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران به طور طبیعی کیست های کلیه کشیده شده است. با اتخاذ تدابیر، اگر بیماری آسیب کلیه کمتر از 50٪ باشد، وضعیت بیماری شما می تواند معکوس شود، در صورتی که آسیب به عملکرد کلیه بیش از 50٪ باشد، ما نمی توانیم وضعیت بیماری را معکوس کنیم، اما ما بهترین های ما را امتحان کنید تا به کاهش سرعت پیشرفت بیماری کمک کنید و وضعیت بیماری خود را تثبیت کنید.

به عنوان مثال، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است. در این درمان، گیاهان عظیم برای بیماران بر اساس شرایط بیماری خود انتخاب می شوند. علاوه بر این، داروهای گیاهی به منظور بهبود کارایی آن، به وسیله دستگاه اسمزی و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی به صورت پودر تصفیه می شوند و سپس به طور مستقیم وارد ضایعات کلیوی می شوند. اگر مواد فعال در سلول های اپیتلیال از آزاد شدن، کیست کلیه می تواند متوقف شود. در عین حال، گردش خون می تواند فعال شود به طوری که برای ترویج دفع مایع کیست.

آیا هنوز در مورد میزان موفقیت در درمان PKD شک دارید؟ اگر چنین است، لطفا سوال و پیام خود را در زیر بنویسید. ما آماده هستیم که به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/pkd/5691.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: میزان موفقیت درمان کلیه برای بیماران PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.