چای سنبل و بیماری کلیه

جمعه 23 فروردين 1392
ن : lafee

چای سنبل و بیماری کلیه

 چای سنبل و بیماری کلیه

اسطوخودوس استفاده شده است برای آماده سازی یک سری از داروهای طبیعی با بسیاری از مشکلات است. این است که برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی نیز مفید است. این حالت معمولا هیچ اثرات مستقیم بر آسیب کلیوی را نشان می دهد، اما به تسکین علائم و عوارض ناشی از آن کمک می کند.

چای سنبل و بیماری کلیه

حاوی تانن، یک ماده تلخ، مواد معدنی، اسانس، گل سنبل فعالیت های ضد عفونی کننده، آرام بخش و ضد نفخ، و عوارض عصبی تحریک.

بهبود اشتها

ناراحتی معده از علائم شایع بیماری های کلیه، با توجه به سطوح بالا سمی و تورم در اندام های گوارشی است. به همین دلیل است که بیماران مبتلا به بیماری کلیه معمولا از بی اشتهایی رنج می برند. چای، لاواندولا به آرام کردن ناراحتی معده کمک می کند و برای درمان عفونت های روده ای استفاده می شود.

جلوگیری از سرماخوردگی و یا عفونت

سرماخوردگی و یا عفونت در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی اتفاق می افتد آسان است. چرا؟ با توجه به تحقیقات جدید، بیش از 95٪ از بیماری های کلیوی ناشی از اختلال سیستم ایمنی بدن است. هر یک از افراد با مشکل سیستم ایمنی بدن ندارد مصونیت به اندازه کافی برای جلوگیری از سرماخوردگی و یا عفونت است که ممکن است خطر از عود بیماری های کلیوی را افزایش می دهد. چای اسطوخودوس، هنگامی که موضعی، ممکن است کمک به کاهش سرماخوردگی، سرفه، آنفلوآنزا، عفونت و غیره

کاهش تب

تب عوارض جانبی دیالیز است. دیالیز درمان جایگزینی کلیه است که ممکن است برای بیماران مبتلا به CKD یا نارسایی کلیه توصیه می شود. چای، لاواندولا، ممکن است وادار به تعریق کمک کند و در نتیجه کاهش درجه حرارت بدن در طول تب.

هیجانات

وقتی که افراد مبتلا به بیماری کلیوی تشخیص داده می شود، او ممکن است احساس افسردگی یا ناراحت، که باعث افسردگی خلق و خوی یا نوسانات خلقی است. چای، لاواندولا، ممکن است عصبانیت و اضطراب آرام کمک می کند. این نیز ممکن است مورد استفاده قرار گیرد برای کاهش استرس و خوشحال باشد، روحیه ضعیف است.

بهبود کیفیت خواب

با توجه به درد های مختلف، مزمن مانند درد پشت، سردرد و غیره، تکرر ادرار و استخوان و ... بیماری، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ممکن است نگه داشتن شب کامل بیدار. چای، لاواندولا ممکن است کمک به رفع بی خوابی.

چای، لاواندولا، انتخاب خوبی برای بسیاری از موارد مبتلا به بیماری کلیوی است. با این حال، شما باید با مشورت با پزشک خود و یا کارشناسان آنلاین ما قبل از آن شما سعی می کنید. و ما در اینجا برای کمک به رد کردن خطرات که ممکن است تداخل با چای اسطوخودوس است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.