پزشکی چینی برای بیماران مبتلا به سندرم آلپورت برای بازگرداندن کلیه

سه شنبه 14 شهريور 1396
ن : lafee

پزشکی چینی برای بیماران مبتلا به سندرم آلپورت برای بازگرداندن کلیه

پسر من دارای سندرم آلپورت است و یک روز پیوند کلیه دارد. آیا می توانید دارو را توصیه کنید که بافت کلیه را بازیابی کند؟ آیا چنین شک و تردیدی دارید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی خود را به WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 ارسال کنید تا جزئیات بیشتری کسب کنید.

سندرم آلپورت اغلب شامل مشکلات بیماری کلیوی است، علاوه بر این، بیماران همچنین از دست دادن شنوایی و مشکلات چشم نیز تجربه می کنند. به عنوان یک مسئله ژنتیکی، پیوند کلیه معمولا برای کمک به بیماران زندگی بهتر نیست. پس از پیوند کلیه، شما هنوز هم می توانید این مشکل را دوباره تجربه کنید.

در حال حاضر طب چینی در میان شیوع بیماری های کلیوی در حال گسترش است و نشان داده است که در کمک به بیماران زندگی بهتر زندگی می کند.

بسیاری از درمان ها بر اساس طب چینی ساخته شده اند که به بهبود عملکرد کلیه کمک می کند.

درمان طب سوزنی در درمانگاه بسیار موثر است تا به بیماران کمک کند تا مشکل چشم را کاهش دهند.

درمان با سم زدایی درمان برای پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف از بدن است. همانطور که عملکرد کلیه کاهش می یابد، باید مقدار زیادی از سموم و مواد زائد تولید شده را به خون خود اضافه کنید. با هدف کمک به بیماران در محیط داخلی تمیز و بهداشتی، سموم و مواد زائد مختلف باید از خون پاک شوند.

ایمونوتراپی این است که ایمنی خود را بهبود بخشد و اختلال ایمنی را با شش مرحله شامل تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، مسدود شدن ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت از ایمنی، تنظیم کند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، آزاد سازی التهاب و انعقاد خون، تخریب ماتریکس خارج سلولی است.

درمان های دیگر موجود در درمان جامع و سیستماتیک عبارتند از حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی درمان. این درمان ها برای رفع کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه مفید است.

آیا شما در درمان این درمان با سندرم آلپورت علاقه مند هستید؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس
kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/244.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پزشکی چینی برای بیماران مبتلا به سندرم آلپورت برای بازگرداندن کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.