پیشنهادات برای عملکرد کلیه با عملکرد 15٪ کلیه با PKD

سه شنبه 14 شهريور 1396
ن : lafee

پیشنهادات برای عملکرد کلیه با عملکرد 15٪ کلیه با PKD

پسر من PKD دارد، عملکرد کلیوی آن تا 15 درصد کاهش می یابد. پیشنهادات شما برای بازگرداندن عملکرد شما و کاهش کیست ها چیست؟ اگر مشکلی دارید، لطفا وضعیت فعلی خود را به WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 ارسال کنید.

معمولا تصدیق می شود که کیست های کلیه به راحتی عملکرد کلیه را تحت تاثیر قرار می دهند و منجر به نارسایی کلیه می شود. همانطور که آسیب کلیه در عملکرد کلیه بدتر می شود، عملکرد کلیه کمتر و کمتر می شود. در عملکرد بالینی، 15٪ عملکرد کلیه اشاره دارد که شما در حال حاضر در مرحله 4 نارسایی کلیه است که به راحتی امید به زندگی شما را تهدید می کند. از آنجایی که شما فقط عملکرد کلیه 15٪ دارید، تقریبا غیرممکن است که آن را طبیعی کنید، اما این بدان معنا نیست که برای درمان بیماری کلیوی پلی کیستیک با 15٪ عملکرد کلیه می توانیم انجام دهیم.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران درمان های سیستماتیک و جامع برای مقابله با مشکلات بیماری کلیه را فراهم می کند.

اول از همه، پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است. در این درمان، داروهای گیاهی زیادی وجود دارد که حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن پالایش شده اند. از طریق راه اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل کلیه تحویل داده شود. با در نظر گرفتن این درمان، رشد کیست های کلیه می تواند با جلوگیری از آزاد شدن مواد فعال در سلول های اپیتلیال از بین برود، به علاوه، با افزایش گردش خون دیواره های کیست می توان سیال را افزایش داد.

علاوه بر این، درمان های دیگر از قبیل حمام دارویی، حمام پا، طب سوزنی، طب فشاری، برای کمک به بیماران کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه توصیه می شود.

اگر از 15٪ عملکرد کلیه با PKD رنج می برید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/polycystic-kidney-disease-treatment/2337.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پیشنهادات برای عملکرد کلیه با عملکرد 15٪ کلیه با PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.