درمان طب چینی نارسایی مزمن کلیوی بدون دیالیز

سه شنبه 14 شهريور 1396
ن : lafee

درمان طب چینی نارسایی مزمن کلیوی بدون دیالیز

دیالیز به نظر می رسد یک راه موثر برای کمک به بیماران از بروز علائم مسمومیت و تسریع در پیشرفت بیماری است، اما همچنین به بیماران اجازه می دهد برخی از اثرات نامطلوب زندگی خود را تجربه کنند. بنابراین، بیمار بسیار مشتاق است بداند که طب سنتی چینی درمان نارسایی مزمن کلیوی و بدون دیالیز.

درمان چینی برای درمان بیماری های مختلف برای هزاران سال استفاده شده است. به تازگی، متخصصان کلیوی بیمارستان کلیه شیدیاژوآن در درمان طب چینی بر اساس توسعه بسیاری از درمان طبیعی. علاوه بر این، این ها اثربخشی منحصر به فرد خود را در کمک به بهبود عملکرد کلیه و افزایش طول عمر نشان داده اند.

به عنوان مثال، نفوذ درمان پزشکی میکرو سنتی چینی آخرین درمان بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است. اگر چه درمان جدید در طیف گسترده ای از درمان ها است، اما اکنون بسیار رایج است. علاوه بر این، این درمان می تواند نقش مهمی در بهبود عملکرد کلیه ممکن است به علت محیط داخلی سالم باشد. قبل از استفاده از داروهای طبیعی برای بهبود کلیه های بیمار، از سم زدایی درمان برای حذف سموم و مواد زائد استفاده کنید. تنها راه برای درمان طبیعی بهترین است.

درمان میکرو سنتی چینی پزشکی نفوذ درمانی یک درمان موضعی است، در این درمان همچنین شامل بسیاری از گیاهان، علاوه بر این، از پودر گیاهان استخراج شده به دو کیسه، در پشت خود را حدود 40-50 دقیقه جمع آوری این با اتصال دستگاه اسمزی و دو قرص، ماده فعال در داروهای گیاهی به کلیه نفوذ می کند و در عین حال اکسیژن کافی برای رسیدن به کلیه ها و بهبود کلیه وجود خواهد داشت. اما تنها به این روش متکی نیست، زمانی که بیمار یک زندگی سالم داشته باشد، بعضی از درمان های دیگر مانند حمام درمانی، حمام پا، درمان فومیرینگ، درمان طب سوزنی، درمان با اسپری نیز برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مورد استفاده قرار می گیرد.

به طوری که درمان بیماران برای جلوگیری از دیالیز ذکر شده است، و اگر شما می خواهم بیشتر بدانم، لطفا وضعیت و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید و یا پیام زیر را ترک کنید. ما بهترین ها را برای کمک به شما انجام خواهیم داد.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/renal-failure/1514.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان طب چینی نارسایی مزمن کلیوی بدون دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.