چگونه ممکن است به بیماران کمک کند از دیالیز جلوگیری شود

دو شنبه 13 شهريور 1396
ن : lafee

چگونه ممکن است به بیماران کمک کند از دیالیز جلوگیری شود

هنگامی که برخی از علائم بر روی بدن شما ایجاد می شود که زندگی روزمره شما را مختل می کند، برای بیماران توصیه می شود دیالیز به آنها کمک کند تا بهتر زندگی کنند. با این حال، بیمار اغلب از عوارض جانبی آن رنج می برد گاهی اوقات و عوارض جانبی باعث نمی شود که بیماران بخواهند جلسه دیالیز دیگری داشته باشند. در حالی که چگونه ممکن است به بیماران کمک کند از دیالیز جلوگیری کنند؟

معمولا، بیمار برای بیمار پیشنهاد می کند که مشکل را به طور فوری حل کند، در بعضی موارد، می تواند زندگی شما را نجات دهد، بنابراین پیشنهاد می کنیم در صورت نیاز به انجام دیالیز، اگر از علائم زندگی شما تهدید می شوید. با این حال، دیالیز درمان نیست که به شما کمک کند عمر امید زندگی شما را به طور اساسی افزایش دهید. به همین دلیل، بیشتر و بیشتر بیماران مشتاق هستند که از دیالیز خلاص شوند. اگر همچنین می خواهید دیالیز را اجتناب کنید و متوقف شوید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید. دکتر کلیه وضعیت بیماری شما را با دقت تحلیل می کند و در اسرع وقت به شما پاسخ می دهد.

اگر می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، اولین چیزی که شما باید انجام دهید این است که بهبود عملکرد کلیه. تا زمانی که عملکرد کلیه بهبود می یابد، دیالیز می تواند به طور طبیعی و به تدریج اجتناب شود. خوشبختانه، درمان های طبیعی در بیماری کلیه شیجیاژوانگ اثبات شده است که در کمک به بهبود عملکرد کلیه بیماران بسیار موثر است.

در بیماران دیالیزی، پسماندهای فوق العاده ای و سموم موجود در این درمان وجود دارد که نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. بنابراین پاک کردن محصولات مختلف سموم و ضایعات نقش مهمی در ترمیم کلیه بیمار دارد. برای این منظور، درمان های حذف توکسین ها در اینجا برای کمک به بیماران برای تمیز کردن محیط داخلی سلامت توسعه داده شده است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه کاربردی خارجی است و گیاهان فوق العاده ای حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی برای بهبود کارایی آنها پودر پودر شده اند. از طریق راه اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند.

علاوه بر این، سایر درمان هایی که برای کمک به بیماران برای جلوگیری از دیالیز استفاده می شود عبارتند از حمام دارویی، حمام پا، فشرده سازی گرم، بخار سازی، درمان طب سوزنی، طب فشاری. آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد این که چگونه این درمان ها به بیماران کمک می کنند از دیالیز جلوگیری کنند؟ اگر چنین است لطفا یک پیام را در زیر بنویسید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5686.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه ممکن است به بیماران کمک کند از دیالیز جلوگیری شود,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.