نحوه درمان بیماری کلیه پلی کیستیک با درد معده

دو شنبه 13 شهريور 1396
ن : lafee

نحوه درمان بیماری کلیه پلی کیستیک با درد معده

به نظر می رسد نشانه ای است که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی پلی کیستیک از درد معده رنج می برند. چرا این اتفاق می افتد و آیا می توانیم برای مقابله با آن چیزی را انجام دهیم؟ این مقاله توضیح می دهد که چگونه طب چینی به کاهش درد معده با بیماری کلیوی کلیوی کمک می کند.

بیماری کلیوی پلی کیستیک یک اختلال ژنتیکی کلیه است که در آن کیست کلیه در کلیه رشد می کند، علاوه بر این، بدون مدیریت مؤثر بزرگتر و بزرگتر می شوند. هنگامی که کیست ها به اندازه کافی بزرگ می شوند، آنها سلول ها و بافت های نرمال را سرکوب می کنند و به طور مداوم به عملکرد کلیه ها آسیب می رسانند، و همچنین بدتر می شوند، و همچنین دیگر اعضای بدن آسیب می رسانند.

شما ممکن است بدانید که چگونه درمان طبیعی با معده درد. به جای محدود کردن کیست های کلیه، این درمان ها تاکید بیشتری بر کاهش کیست های کلیه به طور طبیعی و بهبود عملکرد کلیه دارد.

به عنوان مثال، پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به کمک به بهبود عملکرد کلیه بیماران می انجامد. این یک برنامه خارجی است و داروی گیاهی فوق العاده حاوی این درمان است و داروهای گیاهی برای بیماران با توجه به شرایط بیماری بیمار انتخاب شده اند، علاوه بر این، داروهای گیاهی به منظور بهبود کارایی آنها پودر شده اند. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه می تواند به طور مستقیم در ضایعات کلیوی وارد شود. از یک طرف، این درمان می تواند یک عملکرد قابل توجه در کمک به بیماران توقف رشد کیست کلیه را با جلوگیری از مواد فعال در سلول های اپیتلیالی از آزاد شدن به دست آورد. از سوی دیگر، با افزایش گردش خون سطح کیست های کلیه، می تواند دفع مایعات کیست را نیز افزایش دهد. همانطور که کیست های کلیوی کوچک می شوند، درد معده می تواند به طور طبیعی و بطور معنی داری تغییر کند.

آیا هنوز از درد معده رنج می برید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه درمان طبیعی با PKD با درد معده بدست آورید؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید و یا ضربه پیام را ترک کنید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/pkd/5687.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نحوه درمان بیماری کلیه پلی کیستیک با درد معده,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.