چگونه برای کمک به بیماران از دیالیز جلوگیری کنیم

دو شنبه 13 شهريور 1396
ن : lafee

چگونه برای کمک به بیماران از دیالیز جلوگیری کنیم

هنگامی که بدن شما دارای برخی علائم است، زندگی روزمره شما را مختل خواهد کرد و دیالیز بیمار را برای کمک به بیماران بهتر می کند. با این حال، بیماران اغلب گاهی از واکنش های جانبی خود رنج می برند و این عوارض جانبی باعث نمی شود که بیماران دیالیز دیگری را انجام دهند. بنابراین بیماران می خواهند بدانند چگونه برای کمک به بیماران از دیالیز جلوگیری کنند؟

به طور کلی توصیه می شود که دیالیز بیمار یک راه حل اضطراری برای این مشکل باشد، در برخی موارد می تواند زندگی شما را نجات دهد، بنابراین توصیه می شود اگر از علائم تهدید کننده زندگی رنج می برید، لطفا دیالیز را در اسرع وقت دریافت کنید. با این حال، دیالیز درمان نیست برای کمک به شما اساسا امید به زندگی شما را افزایش دهد. در نتیجه، بیشتر و بیشتر بیماران مشتاق رهایی از دیالیز هستند. اگر همچنین می خواهید دیالیز را اجتناب کنید و متوقف شوید، لطفا وضعیت و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید. دکتر کلیه دقیقا وضعیت شما را تجزیه و تحلیل می کند و در اسرع وقت به شما پاسخ می دهد.

اگر می خواهید از دیالیز اجتناب کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که عملکرد کلیوی را بهبود ببخشید. تا زمانی که بهبود عملکرد کلیوی، دیالیز می تواند به تدریج اجتناب شود. خوشبختانه، درمان طبيعي بيماري هاي كليوي در Shijiazhuang ثابت شده است كه به بيماران كمك مي كند تا كليه ها را بهبود بخشد.

در بیماران دیالیز، این درمان حاوی مقدار زیادی از سموم است، علاوه بر این، طب گیاهی که در درمان وجود دارد، نه تنها در سلول های کلیه و بافت باعث آسیب بیشتر، بلکه درمان دیگر را نیز کاهش می دهد. بنابراین حذف سموم و مواد زائد مختلف نقش مهمی در بهبود کلیه های بیمار دارد. برای این منظور، بیمارستان کلیه Shijiazhuang یک درمان سم زدایی برای کمک به بیماران برای پاکسازی محیط داخلی سالم ایجاد کرد.

نفوذ میکروسکوپی پزشکی سنتی چینی به نفوذ درمانی یک درمان موضعی است، در این درمان شامل تعداد زیادی از گیاهان، علاوه بر این، گیاهان به پودر تصفیه شده برای بهبود کارایی آن است. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو بسته، ماده فعال در گیاهان به طور مستقیم به کلیه نفوذ می کند. از طریق گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون، ضد انعقاد ضد التهابی، تخریب ماتریکس خارج سلولی.

علاوه بر این، سایر درمان هایی که برای کمک به بیماران از دیالیز اجتناب می کنند عبارتند از: حمام های دارویی، حمام پا، مطبوعات گرم مطبوعات، درمان خون، طب سوزنی، درمان با ماساژ. آیا شما علاقه مند به این درمانگران هستید؟ آیا می خواهید بیشتر بدانید که چگونه این درمان ها به بیماران کمک می کند از دیالیز جلوگیری کنند؟ اگر چنین است، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید. ما بهترین ها را برای کمک به شما انجام خواهیم داد.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/touxiorxishen/2017/0903/1513.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه برای کمک به بیماران از دیالیز جلوگیری کنیم,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.