پیوند کلیه بهترین گزینه برای بیماران FSGS نیست

یک شنبه 12 شهريور 1396
ن : lafee

پیوند کلیه بهترین گزینه برای بیماران FSGS نیست

اگرچه پیوند کلیه در بهبود کیفیت زندگی بیماران اثر مهمی دارد، اما بهترین گزینه برای بیماران FSGS تا آنجا که من می بینم نیست. از آنجایی که FSGS یک نوع اختلال ایمنی است، همیشه احتمال وجود دارد که کلیه های پیوند کلیه های شما را از بین ببرند. درمان های طبیعی در اینجا فرصتی دیگر برای بیماران FSGS ارائه می دهد.

بیمارستان بیماری های کلیه شیجیاژوان، یکی از بزرگترین شفاخانه های حرفه ای در چین، برای چندین دهه خود را برای ارائه یک سری درمان های موثر اختصاص داده است. از زمان تأسیس آن، تعداد روزافزون بیمارانی که از این بیمار ترشح می کنند، از بسیاری از بیماران در اینجا درمان می شوند.

به منظور کمک به بیماران یک اثر قابل توجه، ما عمدتا مجموعه ای از درمان های جامع و سیستماتیک برای بهبود کلیه بیمار.

در بیشتر موارد، یکی از دلایلی که بیماران FSGS با پیوند کلیه دوباره و دوباره شکست خورده اند این است که توکسین ها و زباله های زیادی وجود دارد که در خون شما ایجاد می شود. علاوه بر این، کلیه جدید نمیتواند اثراتی را به همراه داشته باشد که با سموم و زبالههایی که در خون شما ایجاد می شود، بسیار زیاد است. با هدف کمک به پاک کردن مواد سمی و مواد زائد مختلف، درمان با سم زدایی مبتنی بر طب چینی است. این دستگاه با امکانات پیشرفته و داروهای گیاهی برای پاکسازی داخل کلیه استفاده می شود. علاوه بر این، دفع سموم و مواد زائد مختلف نه تنها از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت ها جلوگیری می کند، بلکه باعث افزایش کارایی سایر روش ها می شود.

علاوه بر این، یک محیط داخلی بهداشتی، سایر درمان های طبیعی از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، طب سوزنی، ماساژ کپور، برای بهبود کلیه های بیمار و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود. این درمان ها برای بهبود عملکرد کلیه با چهار ویژگی معمول از جمله گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تخریب ماتریکس خارج سلولی، کاهش التهاب و انعقاد خون استفاده می شود.

با کمک این درمان ها، آسیب کلیه بهبود می یابد و به تدریج ثابت می شود. علاوه بر این، می توانید از پیوند کلیه به طور کامل جلوگیری کنید. در نتیجه، پیوند کلیه بهترین درمان برای بیماران FSGS نیست، شما می توانید با داروهای گیاهی امتحان کنید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/fsgs/5684.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پیوند کلیه بهترین گزینه برای بیماران FSGS نیست,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.