چه مدت می تواند کسی با عملکرد کلیه در 26٪ بدون دیالیز زندگی کند

شنبه 11 شهريور 1396
ن : lafee

چه مدت می تواند کسی با عملکرد کلیه در 26٪ بدون دیالیز زندگی کند

26٪ عملکرد کلیه اشاره دارد که وضعیت بیماری شما در حال حاضر به مرحله 4 نارسایی کلیه منتهی شده است که در آن برخی ناراحتی ها و نشانه های مسمومیت در بدن شما رخ می دهد. در نتیجه، امید به زندگی بیماران تهدید می شود. در حالی که، چه مدت می تواند یک فرد مبتلا به کلیه در 26٪ بدون دیالیز زندگی کند؟

چه مدت می تواند کسی با عملکرد کلیه در 26٪ بدون دیالیز زندگی کند اگرچه دیالیز باعث ناراحتی های بسیاری می شود، بسیار مفید است که به شما در حل فوری مشکل کمک زیادی می کند. بنابراین، هنگامی که لازم است شما باید دیالیز را برای صرفه جویی در زندگی خود انجام دهید. هنگامی که ممکن است، شما می توانید با درمان جایگزین برای بهبود عملکرد کلیه و امید به زندگی طولانی تر امتحان کنید. شما ممکن است تعجب کنید که چه درمان هایی برای بیماران برای زندگی با کیفیت بالا ضروری است.

در چین، درمان های طبیعی در بیمارستان کلیه بیماری شیجیاژوانگ به نظر می رسد که در بهبود عملکرد کلیه و افزایش امید به زندگی شما موثر باشد. از زمان تأسیس آن، تعداد بیشتری از بیماران از اینجا خارج شده اند. دلیل اصلی این که بسیاری از بیماران در اینجا بهبود خوبی دارند ممکن است در این حقیقت باشد که ما مجموعه ای از درمان های جامع و ایمن طبیعی را برای کمک به بیماران در زندگی با کیفیت بالا در نظر می گیریم.

اول از همه، زباله های فوق العاده ای و مواد سمی موجود در خون وجود دارد، علاوه بر این، انباشت سموم و زباله ها نه تنها موجب آسیب بیشتر به عملکرد کلیه می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. برای این منظور درمان های حذف توکسین ها برای پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد از بدن به طور کامل استفاده می شود.

از آنجا که یک محیط داخلی بهداشتی فراهم شده است، درمان طبیعی می تواند بهترین اثرات خود را داشته باشد.

1، حمام دارویی درمان برای بهبود عملکرد کلیه بیماران است. در طول فرایند این درمان، شما مقدار زیادی از عرق می گیرید، در نتیجه بسیاری از مواد سمی و زباله ها از بدن خارج می شود و مقدار زیادی از عرق می شود.

2، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند عملکرد کلیه را با گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، آزاد سازی گردش خون، تنظیم فشار خون را بهبود بخشد.

آیا هنوز از 26٪ عملکرد کلیه رنج می برید؟ آیا می خواهید زندگی بدون انجام دیالیز داشته باشید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5680.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه مدت می تواند کسی با عملکرد کلیه در 26٪ بدون دیالیز زندگی کند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.