آیا GFR 13 در مرحله 5 نارسایی کلیه است

شنبه 11 شهريور 1396
ن : lafee

آیا GFR 13 در مرحله 5 نارسایی کلیه است

در مرحله 5 نارسایی کلیه به این معنی است که میزان فیلتراسیون گلومرولی کاهش می یابد، در نتیجه، مقدار زیادی از مواد سمی و مواد زائد را نمی توان به طور مداوم از بدن خارج کرد. در حالی که GFR 13 در مرحله 5 شکستگی قلب است؟ آیا این سوال را دارید؟ اگر چنین است، لطفا WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 را وارد کنید.

GFR 13 بدین معنی است که میزان فیلترینگ گلومرولی به 13 درصد کاهش می یابد، که نشان می دهد وضعیت بیماری شما در حال حاضر در مرحله 5 نارسایی کلیه پیشرفت کرده است. در حال حاضر، بهتر است درصورت امکان درمانهای خود را دریافت کنید تا از آسیب بیشتر جلوگیری شود، در غیر این صورت، وضعیت بیماری کلی می تواند به تدریج پیشرفت کند. اگرچه دیالیز و پیوند کلیه به طور موثر در کمک به بیماران موجب کاهش برخی نشانه های بالینی می شوند، اما باعث می شود بیماران عوارض جانبی زیادی داشته باشند. بدتر از همه، وضعیت بیماری شما را نمی توان از طریق دو روش کاملا کنترل کرد.

در این زمان، شما نیاز به درمان های سیستماتیک و جامع برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه. در بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ، مجموعه ای از درمان های طبیعی برای حذف کامل مواد سم زدایی و مواد زائد خارج از بدن اتخاذ شده است و سپس عملکرد کلیه را بهبود می بخشد.

مرحله 5 نارسایی کلیه در حال حاضر در مرحله پایانی بیماری کلیوی است که در آن مقدار زیادی از سموم و زباله ها برای ساختن خون شما ضروری است. علاوه بر این، سموم و زباله های ذخیره شده در خون نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. بنابراین، پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف در بهبود کلیه بیمار نقش مهمی دارد. بر اساس این هدف، درمان با سم زدایی با داروهای گیاهی و همچنین امکانات پیشرفته ای جهت تخلیه سموم و اتلاف های مختلف از بدن به طور کامل اتخاذ می شود.

علاوه بر این، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، فشرده سازی گرم، طب فشاری، درمان بخار، درمان طب سوزنی برای بهبود کلیه های بیمار و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

آیا شما با GFR 13 و مرحله 5 نارسایی کلیه هستید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-5/5682.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا GFR 13 در مرحله 5 نارسایی کلیه است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.