آیا بیماران می توانند از پیوند کلیه از طریق Osmotherapy چینی اجتناب کنند

شنبه 11 شهريور 1396
ن : lafee

آیا بیماران می توانند از پیوند کلیه از طریق Osmotherapy چینی اجتناب کنند

اکثر افراد ممکن است بر این باورند که پیوند کلیه درمان برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است و می توانند زندگی پایدار و سلامت را برای بقیه زندگی خود زندگی کنند. با این حال، بیماران آگاهی ضعیف پیوند کلیه را تجربه می کنند. بنابراین، آنها تعجب می کنند که آنها می توانند از پیوند کلیه از طریق osmotherapy چینی اجتناب کنند.

در واقع، سموتراپی چینی نیز Osmotherapy پزشکی میکرو چینی نامیده می شود، که اثر بسیار خوبی در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه و طولانی مدت عمر طولانی دارد. در این حالت پیوند کلیه می تواند با بهبود عملکرد کلیه جلوگیری کند.

به همین دلیل است که Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به شدت محبوبیت زیادی در جهان به دست می آورد، ممکن است در این واقعیت قرار بگیرد که این درمان عمدتا برای بهبود عملکرد کلیه کار می کند. علاوه بر این، به منظور اثر دقیق تر، این درمان می تواند همراه با سایر درمان های طبیعی از جمله درمان سم زدایی، حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان طب سوزنی، بخار سازی، طب فیزیوتراپی استفاده شود.

درمان با سم زدایی می تواند عملکرد حذف سموم و مواد زائد مختلف را از بدن به طور کامل انجام دهد، که نه تنها از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت جلوگیری می کند، بلکه باعث افزایش کارایی سایر روش ها می شود. ارائه یک محیط بهداشتی و تمیز داخلی باعث بهبود کارایی سایر درمان های طبیعی می شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی. این یک برنامه خارجی است که در آن گیاهان عظیم وجود دارد که در فرآیند دقیق مطابق با شرایط بیماری خاص بیماران انتخاب می شوند. علاوه بر این، داروهای گیاهی تصفیه شده به پودر برای بهبود کارایی آن پالایش شده و سپس پودر به دو کیسه دارویی که در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند جمع آوری می شود. از طریق راه اتصال ماشین اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند که به خون کافی، اکسیژن و تغذیه درون کلیه کمک می کند. در نتیجه، کلیه بیمار می تواند به تدریج ترمیم شود.

طب سوزنی این شامل قرار دادن فنجان بر روی پوست برای ایجاد مکش. مکش را بهبود می بخشد با جریان خون و همچنین چی، کلمه چینی به معنای نیروی زندگی در بدن است.

درمان با کپسول گردش خون را به ناحیه ای که فنجان آنها قرار می گیرد افزایش می دهد. این می تواند تنش عضلانی را تحمل کند که می تواند جریان خون کلی را بهبود بخشد و سلول را بهبود بخشد.

طب سوزنی از یک سوزن به داخل بدن شما از طریق پوست استفاده می شود. در طول فرایند، احساس آرامش بیشتری خواهید داشت. همچنین بیماران به درد و سردرد کمک می کنند.

از طریق این درمان های طبیعی، عملکرد کلیه شما می تواند مرحله و مرحله بهبود یابد و پیوند کلیه می تواند به طور طبیعی اجتناب شود. آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment/2334.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا بیماران می توانند از پیوند کلیه از طریق Osmotherapy چینی اجتناب کنند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.