عملکرد کلیه 26٪ از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند برای مدت زمان طولانی دیالیز استفاده شود

شنبه 11 شهريور 1396
ن : lafee

عملکرد کلیه 26٪ از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند برای مدت زمان طولانی دیالیز استفاده شود

26٪ از عملکرد کلیه به این معنی است که وضعیت شما تا 4 برابر نارسایی کلیه پیشرفت کرده است، که بعضی از ناراحتی ها و نشانه های مسمومیت را نشان می دهد. بنابراین، امید به زندگی بیمار تهدید خواهد شد، و تا چه مدت می توان از عملکرد کلیه در 26٪ از بیماران با نفروپاتی استفاده کرد؟

اگر چه دیالیز باعث می شود شما احساس ناراحتی، اما در برخی موارد اضطراری می تواند به شما کمک کند برخی از مشکلات را حل کند. بنابراین، در صورت لزوم، شما نیاز به دیالیز برای نجات زندگی است. در صورت امکان، شما می توانید سعی کنید جایگزین درمان برای بهبود عملکرد کلیه و طولانی مدت عمر طولانی. شما ممکن است بخواهید بدانید که چه بیمار نیاز به درمان با کیفیت بالای زندگی دارد.

در چین، درمان های طبیعی در بیمارستان کلیه شیدیاژوانگ به نظر می رسد در بهبود عملکرد کلیوی و افزایش امید به زندگی شما بسیار موثر است. از زمان آغاز آن، بیماران بیشتر و بیشتر از اینجا خارج شده اند. دلیل اصلی بسیاری از بیماران برای بهبودی خوب است که ما از طیف گسترده ای از درمان های ایمن و طبیعی برای کمک به بیماران برای بهبود کیفیت زندگی خود استفاده می کنیم.

اول، پسماندهای بزرگ و مواد سمی در خون وجود دارد و انباشت سموم و مواد زائد نه تنها موجب آسیب بیشتر به عملکرد کلیه می شود بلکه باعث کاهش سایر اثرات درمانی نیز می شود. برای این منظور، سم زدایی درمان برای حذف انواع سموم، به طور کامل محصول را از بدن دفع می کند.

به عنوان یک نتیجه از ارائه یک محیط داخلی سالم، درمان های طبیعی می تواند بیشترین اثر را اعمال کند.

1، مایع بهبود عملکرد کلیه بیمار است. در این دوره درمان، شما مقدار زیادی عرق می کنید، نتیجه بسیاری از مواد سمی است و زباله ها از بدن دفع می شود و عرق زیادی می شود.

2، نفوذ درمان پزشکی میکرو سنتی چینی می تواند از طریق گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، آزادسازی گردش خون، تنظیم فشار خون برای بهبود عملکرد کلیه باشد.

آیا شما 26٪ از عملکرد کلیه دارید؟ آیا می خواهید یک زندگی بدون دیالیز داشته باشید؟ آیا می خواهید زندگی طولانی خود را افزایش دهید؟ لطفا وضعیت و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما بهترین ها را برای کمک به شما انجام خواهیم داد.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/renal-failure/1511.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: عملکرد کلیه 26٪ از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند برای مدت زمان طولانی دیالیز استفاده شود,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.