کراتینین 3.5 با دیالیز قابل کنترل است

دو شنبه 6 شهريور 1396
ن : lafee

کراتینین 3.5 با دیالیز قابل کنترل است

به طور کلی، کراتینین 3.5 بدین معنی است که شما در حال حاضر در مرحله 3 نارسایی کلیه هستید و اگر از علائم شدید مانند خستگی، تهوع و استفراغ، نارسایی قلب و ریه رنج می برید، برای کنترل سطح کراتینین بالا پیشنهاد می شود. در حالی که کراتینین 3.5 با دیالیز قابل کنترل است؟

دلیل اصلی اینکه چرا بیماران کراتینین 3.5 را تجربه می کنند این است که کلیه نمی توانند عملکرد خود را همانطور که باید انجام دهد و کلیه نمی توانند مواد زائد و سم را خارج از بدن درست کنند. با این حال، دیالیز فقط جایگزینی کلیه است تا برخی از قطعات زباله را تخلیه کند. پس از دیالیز، این زباله هنوز شانس ایجاد خون را دارد و شما را از سطح کراتینین حتی بالاتر می برد. در طول پروسه دیالیز، شما اغلب خطر زیادی برای تجربه عوارض جانبی مختلف، گرفتگی عضلانی و کم خونی دو عارضه معمول است. بدتر از همه، عملکرد کلیه شما همچنان در حال افزایش است زیرا شما در حال دیالیز هستید، در نتیجه سطح کراتینین شما بعد از دیالیز بالاتر و بالاتر خواهد بود.

از آنجا که دیالیز بهترین راه برای کمک به بیماران سطح کراتینین بالا را کاهش نمی دهد و علائم بالینی را کاهش می دهد، آنها نیازی به یافتن راه دیگری برای کمک به زندگی بهتر خود ندارند.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران مجموعه ای از درمان های طبیعی را برای مقابله با مشکلات بیماری کلیه فراهم می کند. این درمان ها برای کمک به بیماران فعال شدن کلیه ها بسیار موثر است. قبل از اتخاذ تدابیری برای بهبود عملکرد کلیه، محصولات زائد و سم های ذخیره شده در خون باید از بدن پاک شوند، زیرا آنها فقط باعث آسیب بیشتر به عملکرد کلیه نمی شوند، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. برای این منظور درمان سم زدایی برای تمیز کردن محیط داخلی طراحی شده است.

پس از آن، درمان های دیگر شامل Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، طب سوزنی، درمان با بخار، برای بهبود کلیه و بهبود عملکرد آن استفاده می شود.

آیا هنوز شک دارید که کراتینین 3.5 با دیالیز قابل کنترل است؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5667.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین 3, 5 با دیالیز قابل کنترل است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.