مرحله 4، مرحله CKD: دیالیز یا پیوند کلیه است که حق را برای من

جمعه 23 فروردين 1392
ن : lafee

مرحله 4، مرحله CKD: دیالیز یا پیوند کلیه است که حق را برای من

 مرحله 4، مرحله CKD: دیالیز یا پیوند کلیه است که حق را برای من

زمانی که کلیه های شما آسیب دیده است و توسعه به مراحل پیشرفته، CKD مانند مرحله 4 ~ 5، دیالیز توصیه می شود. این مقاله در مورد موضوع صحبت کنید - مرحله 4 CKD: دیالیز یا پیوند کلیه، که برای من مناسب است؟

CKD Stage4

مرحله CKD 4 مرحله پیشرفته است که در آن عملکرد کلیه در حدود 15 ~ 29 است. بدون کنترل خوب، ممکن است به CKD stage5، زمانی که دیالیز یا پیوند کلیه خواهد شد انتخاب باید توسعه دهد. با این حال، تا زمانی که عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته، دیالیز یا پیوند کلیه ضروری نیست و شما هنوز هم می تواند یک زندگی عادی بدون هر یک از آنها زندگی می کنند.

دیالیز یا پیوند کلیه

دیالیز یک جایگزین کلیوی، اما شیمی درمانی است که جایگزین کلیه را به حذف مواد زائد را از خون می باشد. با این حال، در مقایسه با کلیه طبیعی، این درمان تهاجمی و عوارض دیگر به عنوان قیمت یا هزینه به ارمغان می آورد. به همین دلیل است که دیالیز که پیشنهاد شده مورد استفاده قرار گیرد به تنهایی. و اضافه کردن راه حل های طبیعی دیگر، مانند طب گیاهی چینی، کمک خواهد کرد که جبران عوارض جانبی بالقوه دیالیز.

پیوند کلیه است که همیشه بهترین انتخاب نیست، اما یکی از آخرین. پیوند موفقیت آمیز به بیماران کمک میکند یک زندگی طولانی تر و جلوگیری از دیالیز بی پایان است. با این حال، این وضعیت این است که کلیه ها به خوبی می توانند به کار است.

خطرات بسیاری را بعد از پیوند کلیه وجود دارد. در برخی از موارد، بیماری کلیوی می آید ظرف مدت 1 هفته تا 2 سال است. و کلیه شکست در سال اول در ~ 5 مورد (10٪) رخ می دهد. میزان مرگ و میر بسیار کم است و آن را در مورد 1/3.000 است. معمولا در مرحله CKD 4، بیماران ممکن است از خود پیوند می میرند، اما عوارض ناشی از آسیب کلیه، از جمله قلب، مشکل، عفونت، سرطان و غیره

در واقع، برای بالا بردن بهترین درمان برای مرحله CKD 4، شرایط خود را کلید مهم است. شما می توانید اطلاعات خود را در زیر ترک و ما خوشحالیم به پیدا کردن یک انتخاب توصیه می شود را برای شما در 48 ساعت.

در مقایسه با یکدیگر، درمان است که می تواند کمک کردن کلیه های آسیب دیده و استفاده از کلیه تعمیر را به تابع خواهد بود درمان امیدوار کننده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.