میزان بقا برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس چیست؟

دو شنبه 6 شهريور 1396
ن : lafee

میزان بقا برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس چیست؟

نفریت لوپوس بدین معنی است که التهاب کلیه ناشی از لوپوس اریتماتیک سیستمیک است. SLE بیماری های خود ایمنی است. با سیستم لوپوس، سیستم ایمنی بدن بدن خود را هدف قرار می دهد. نفریت لوپوس هنگامی رخ می دهد که لوپوس کلیه را شامل می شود. در برخی موارد، زندگی شما را تهدید می کند، که موجب می شود بیماران تعجب کنند که میزان بقا برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس چیست.

در واقع، میزان بقا به طور عمده بستگی به وضعیت بیماری فعلی شما دارد، اما هر چه میزان بقاء باشد، باید هر گونه تلاش برای بهبود عملکرد کلیه و به حداکثر رساندن امید به زندگی خود را در اسرع وقت.

در چین، توسعه پزشکی پزشکی بیمارستان کلیه بیماری شیجیاژوانگ در چند دهه گذشته، مزایای غیر منتظره ای برای بیماران را به ارمغان آورده است. این درمان های طبیعی در سراسر جهان محبوبیت زیادی به دست می آورند، علاوه بر این محبوبیت نشان می دهد که بیماران آگاهی بیشتری نسبت به کیفیت زندگی و اهمیت داشتن سالم دارند. علاوه بر این، این درمان ها توانایی خود را برای بهبود عملکرد کلیه بیماران و تغییر زندگی بیماران نشان داد.

درمان های پیشرفته توسط تعدادی از متخصصان کلیوی شامل درمان های حذف توکسین، حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، طب سوزنی، پزشکی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

هیچ انکار نمی کند که مقدار زیادی از سموم و زباله های موجود در خون شما وجود دارد. بنابراین، حذف سموم و ضایعات مختلف نقش مهمی در کمک به بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه دارد. درمان سم زدایی حذف شده است تا به طور کامل حذف مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج از بدن.

بنابراین، برای درمان کلیه بیمار و بهبود عملکرد آن، سایر درمان های پزشکی مورد نیاز است. این درمان ها می تواند کمک به رگ های خونی، ترویج گردش خون، رهایی التهاب و انعقاد و تخریب ماتریکس خارج سلولی باشد.

با کمک این درمان ها، اگر بیماری آسیب به عملکرد کلیه کمتر از 50٪ باشد، وضعیت بیماری می تواند معکوس شود و ما بهترین های خود را برای کمک به زندگی پایدار و عادی در صورتی که آسیب به عملکرد کلیه بیش از 50 باشد، تلاش خواهیم کرد. درصد

آیا هنوز هم شک دارید که خشم بیماران لوپوس در بقا وجود دارد؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/causes-others/5668.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: میزان بقا برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس چیست؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.