ادم یکی از علائم FSGS است

دو شنبه 6 شهريور 1396
ن : lafee

ادم یکی از علائم FSGS است

اسکلروز گلومروولیک بخش مرکزی یک وضعیت بیماری است که در آن چند گلومرولی آسیب دیده است و تنها بخشی از گلومرولی درگیر آن است. هنگامی که آسیب بر گلومرول ظاهر می شود، تغییرات و ناراحتی در بدن شما وجود دارد. به تازگی، بیماران تعجب می کنند که ادم یکی از علائم FSGS است.

دلیل اصلی این که بیماران از ادم رنج می برند این است که کلیه نمی توانند عملکرد خود را همانطور که باید انجام دهد را تحقق بخشد، در نتیجه، مانع فیلتر کردن و مانع الکترولیتی به میزان زیادی آسیب می رسند، اختلال مانع الکترولیتی و مانع فیلتر شدن، پروتئین و گلبول های قرمز خون را نمی توان در خون نگه داشت و آب به بافت های بدن نشت می کند، در نتیجه ادم و پروتئینوری ظاهر می شود.

استروئیدها به طور موقت برای کنترل ادم و پروتئینوری مورد استفاده قرار می گیرند که باعث می شود بیماران عوارض جانبی متعددی از قبیل ماه، نوسان خلق و خوشی، افسردگی و حافظه داشته باشند. بدتر از آن، استروئید ها نمی توانند با ریشه از ریشه برخورد کنند، پس از متوقف شدن، شما بیشتر احتمال دارد که ادم را دوباره تجربه کنید.

در حال حاضر، ما نیاز به توجه بیشتر به کاهش ادم عمدتا، که برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران مجموعه ای از درمان های طبیعی را برای بهبود عملکرد کلیه فراهم می کند.

1، ایمونوتراپی برای تنظیم اختلال ایمنی و بهبود ایمنی استفاده می شود. ایمونوتراپی شامل شش مرحله شامل تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، مسدود شدن ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی است.

2، درمان با سم زدایی، پاک کردن مواد سمی و مواد زائد مختلف است که برای جلوگیری از آسیب بیشتر به عملکرد کلیه مفید است. در عین حال، بهره وری از سایر روش های درمان نیز بهبود یافته است.

3، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی و درمان های دیگر از قبیل حمام دارویی، حمام پا، طب سوزنی، بخار سازی برای بهبود کلیه های بیمار با گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تضعیف ماتریکس خارج سلولی، آزاد سازی التهاب و انعقاد خون استفاده می شود.

با استفاده از این درمان، ادم می تواند به طور طبیعی کاهش یابد.

آیا شما از ادم رنج می برید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/fsgs/5669.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ادم یکی از علائم FSGS است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.