اطلاعات در مورد انتظارات زندگی بدون دیالیز در مرحله 5

دو شنبه 6 شهريور 1396
ن : lafee

اطلاعات در مورد انتظارات زندگی بدون دیالیز در مرحله 5

مرحله 5 نارسایی کلیه به عنوان پیشرفته ترین مرحله بیماری کلیه در میان مراحل بیماری کلیوی در نظر گرفته شده است. در مرحله 5 نارسایی کلیه، امید به زندگی بیماران به شدت تهدید می شود. بنابراین، بیماران تعجب می کنند که در مرحله 5 امید به زندگی بدون دیالیز چیست.

با این حال، بدون پاسخ دقیق برای امید به زندگی بدون در مرحله 5 هیچ پاسخ دقیقی وجود ندارد، زیرا بستگی به عوامل متعددی از جمله سن شما، وضعیت بیماری، وضعیت بیماری کلی دارد. وضعیت بیمار از یک به یک متفاوت است، اما شما باید همه چیز را امتحان کنید تا طول عمر خود را تا زمانی که ممکن است طولانی تر کنید.

دلیل اینکه اکثر مردم نمیخواهند دیالیز را انجام دهند ممکن است در واقع این باشد که دیالیز درمان برای کمک به بهبود عملکرد کلیه نیست، در نتیجه، امید به زندگی شما نمیتواند طولانی شود. شما باید به دنبال مجموعه ای از درمان های سیستماتیک و جامع برای کمک به بهبود آسیب کلیه شما.

در بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ یک سری از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران برای بهبود آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه اعمال شده است.

قبل از اتخاذ تدابیری برای تعمیر کلیه بیمار، سموم و زباله های مختلفی که در خون ذخیره می شوند، باید به طور کامل از بدن خارج شوند، زیرا تخمیر سموم و مواد زائد موجود در خون نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود بلکه باعث کاهش کارآیی از درمان های دیگر. برای این منظور درمان سم زدایی برای کمک به بیماران برای پاکسازی محیط داخلی سلامت توسعه داده شده است.

علاوه بر این، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی و درمان های دیگر از جمله حمام دارویی، طب سوزنی درمان، Cupping درمان برای بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی برای پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد خارج از بدن است. در این درمان، پودر تصفیه شده از داروهای گیاهی به دو کیسه دارویی که در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند جمع آوری می شود. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل کلیه نفوذ می کنند. در نتیجه، سلول های کلیه و بافت های بیمار می توانند توسط خون، اکسیژن و تغذیه کافی که در داخل کلیه همراه با مواد فعال تحویل می شود، توسط کبد بهبود یابد.

با در نظر گرفتن این درمان ها، امید به زندگی شما به طرز چشمگیری طولانی می شود و پس از آن شما می توانید یک زندگی بدون دیالیز زندگی می کنند. آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ لطفا وضعیت فعلی خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfight.com/ckd-treatment/2329.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: اطلاعات در مورد انتظارات زندگی بدون دیالیز در مرحله 5,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.