دیالیز می تواند کراتینین 3.5 را کاهش دهد

دو شنبه 6 شهريور 1396
ن : lafee

دیالیز می تواند کراتینین 3.5 را کاهش دهد

کراتینین 3.5 بدان معنی است که شما در حال حاضر در نارسایی کلیه مرحله 3، اگر شما را از خستگی، تهوع، استفراغ، قلب و نارسایی ریه و سایر علائم جدی رنج می برند، شما معمولا دیالیز برای کنترل سطح کراتینین بالا توصیه می شود. و دیالیز می تواند کراتینین 3.5 را کاهش دهد؟

دلیل اصلی این که بیماران کراتینین 3.5 را تجربه می کنند این است که کلیه ها نمی توانند عملکرد خود را به دست آورند، کلیه ها نمی توانند به طور کامل مواد زائد و سموم تخلیه کنند. با این حال، دیالیز تنها جایگزین کلیه ها برای تخلیه بخشی از زباله ها می شود. بعد از دیالیز، این زباله هنوز هم امکان انباشت خون را دارد و سطح کراتینین را بالاتر می برد. در طول پروسه دیالیز، شما ممکن است انواع مختلفی از واکنش های جانبی، عضلات و کم خونی در هر دو مورد رایج است. حتی بدتر از آن، عملکرد کلیه شما با دیالیز زودرس، به طوری که سطح کراتینین دیالیز بالاتر و بالاتر می رود.

از آنجایی که دیالیز بهترین راه برای کمک به بیماران سطح کراتینین بالا نیست و از بین بردن علائم بالینی بهترین راه برای کمک به آنها در زندگی بهتر است.

در چین، بیمارستان کلیه Shijiazhuang برای بیماران با مجموعه ای از درمان های طبیعی برای درمان بیماری کلیه برای کمک به بیماران شروع به عملکرد کلیه. قبل از مصرف درمان برای بهبود عملکرد کلیه، زباله ها و سموم تولید شده در خون باید از بدن خارج شوند، زیرا آنها نه تنها سبب آسیب بیشتر به عملکرد کلیه می شوند، بلکه باعث کاهش سایر روش های درمانی نیز می شود. برای این منظور، درمان سم زدایی برای تمیز کردن محیط داخلی ایجاد شده است.

سپس استفاده از نفوذ درمانی پزشکی میکرو سنتی چینی، حمام پزشکی، حمام پا، درمان طب سوزنی، درمان فومیریت و سایر روش های درمان برای بهبود کلیه ها و بازگرداندن عملکرد آن است.

شما هنوز سوالی دارید، می تواند دیالیز کراتینین 3.5 را کاهش دهد؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما بهترین ها را برای کمک به شما انجام خواهیم داد.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/touxiorxishen/2017/0827/1506.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز می تواند کراتینین 3, 5 را کاهش دهد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.