اسموتراپی پزشکی میکرو چینی موثر بر بیماران نارسایی کلیه است

یک شنبه 5 شهريور 1396
ن : lafee

اسموتراپی پزشکی میکرو چینی موثر بر بیماران نارسایی کلیه است

در چین، گزینه دیگری برای بیماران برای مقابله با نارسایی کلیه وجود دارد، یعنی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، که در طیف گسترده ای از درمان های نارسایی کلیه به چشم می آید. در حالیکه بیماران نیز بدانند چگونه Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای درمان نارسایی کلیوی موثر است.

به عنوان یک واقعیت، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان خارجی است که طبیعی و راحت است. علاوه بر این، گیاهان عظیم موجود در این درمان وجود دارد و پس از آن داروهای گیاهی به منظور بهبود کارایی آنها پودر شده و سپس پودر به دو کیسه دارویی که در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند جمع آوری می شود. دو کیسه دارویی با دستگاه اسموتی متصل می شوند که به مواد فعال در داروهای گیاهی کمک می کند و به طور مستقیم به داخل کلیه نفوذ می کنند. همزمان، مقدار زیادی از خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل کلیه تحویل داده شود تا سلول های کلیه و بافت بیمار را تعمیر کند.

علاوه بر این، حقیقت این است که صرفا تکیه بر این درمان نمیتواند مشکل را به طور کامل حل کند، این درمان با درمانهای دیگر به منظور کمک به بیماران برای بهبود کیفیت زندگی آنها ترکیب شده است.

1 استفاده از این درمان نیاز به یک محیط داخلی بهداشتی دارد، در نتیجه، سموم و زباله های مختلفی که در خون ذخیره می شوند باید از خون کاملا پاک شوند. برای این منظور، درمان های تخریب توکسین برای بیماران افتتاح می شود، که همچنین باعث بهبود کارایی سایر روش های درمانی می شود.

2، و سپس درمان طبيعي همراه با درمان هاي طبيعي ديگر از قبيل حمام دارويي، حمام پا، درمان بخار، درمان طب سوزني، درمان طب فشاري، درمان امولسيونيزه استفاده مي شود. امروزه این درمان ها در سراسر دنیا محبوبیت فراوانی دارند. علاوه بر این، محبوبیت چنین انگیزه های بهداشتی نشان می دهد مردم در حال افزایش آگاهی نسبت به کیفیت زندگی و اهمیت بهبود عملکرد کلیه هستند.

از تجربه بالینی سالهای بسیاری، این درمان ها ثابت شده است که در کمک به بیماران بهبود کیفیت زندگی موثر است.

آیا شما در این درمان علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید بدانید جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه چیست؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5665.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: اسموتراپی پزشکی میکرو چینی موثر بر بیماران نارسایی کلیه است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.