چه باید با PKD با بیماری کلیوی مرحله 3 انجام دهید

یک شنبه 5 شهريور 1396
ن : lafee

چه باید با PKD با بیماری کلیوی مرحله 3 انجام دهید

سر، من بیماری کلیوی کلیوی دارم و هر دو کلیه من با کیست پوشیده میشوند، بزرگترین آن در کلیه راست 12.7 سانتی متر و در کلیه چپ 11.0 سانتی متر است. در 23 ماه جاری، به من گفته شد که وضعیت مرحله 3 بیماری کلیوی متوسط ​​دارد. من می خواهم بدانم چه باید بکنم؟

بیماری کلیوی پلی کیستیک یک بیماری کلیوی ژنتیکی است که در آن کیست های بی شماری پر از مایع در کلیه است، به عنوان زمان، تعداد و اندازه کیست ها بزرگ می شود. در نتیجه، کیست بزرگ شده سلول ها و بافت های اطراف کلیه را سرکوب می کند، در نتیجه، نارسایی کلیه به نظر می رسد. بنابراین، کیست های کلیه باید در اسرع وقت کنترل شود، در غیر این صورت، کلیه توسط کیست های بزرگ آسیب دیده است.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران مجموعه ای از درمان های طبیعی را برای مقابله با مشکلات بیماری کلیه فراهم می کند. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، به عنوان معروف ترین درمان در بیمارستان ما، کمک به بیماران از 148 کشور برای زندگی یک زندگی سالم است. این درمان طبیعی و راحت است که برای بهبود کارایی آن از خارج استفاده می شود. علاوه بر این، پودر به دو کیسه دارویی که در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند جمع آوری می شود. با کمک دستگاه اسموتیک، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند، همزمان خون کافی، اکسیژن و تغذیه می توانند در داخل کلیه تحویل شوند.

علاوه بر این، درمان های دیگر نیز شامل حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان طب سوزنی، طب فشاری، بخار سازی نیز برای درمان کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

با کمک این درمان ها، رشد کیست ها می تواند متوقف شود، در صورتی که مواد فعال در سلول های اپیتلیال از آزاد شدن، دفع سیالات مایع نیز می تواند در صورت گردش خون دیواره کیست فعال شود.

آیا شما از مشکلی مشابه با ماده Worta رنج می برید؟ آیا شما علاقه مند به درمان های طبیعی کیست های کلیه هستید؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/polycystic-kidney-disease-treatment/2328.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه باید با PKD با بیماری کلیوی مرحله 3 انجام دهید,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.