خطر از پیوند کلیه در مرحله 4-5 CKD

جمعه 23 فروردين 1392
ن : lafee

خطر از پیوند کلیه در مرحله 4-5 CKD

 خطر از پیوند کلیه در مرحله 4-5 CKD

خطرات مشابه عمل جراحی دیگر اتفاق خواهد افتاد در طول پیوند کلیه وجود دارد. برای بیماران مبتلا به CKD stage4 تا 5، از خطرات به نظر می رسد به احتمال زیاد در آنها اتفاق می افتد.

خطرات ناشی از پیوند کلیه در مرحله 4 تا 5 CKD

- مرگ: کمتر از 1٪ (1 3،000) در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است. با این حال، خطر قطعا در بیماران با مرحله بیماری پیشرفته کلیه را افزایش می دهد. با این حال، آن است که برای یک بیمار به مرگ در طول عمل جراحی پیوند بسیار نادر است. اگر آن رخ می دهد، آن را احتمالا از عوارض بیهوشی و نه از عمل جراحی خود را داشته باشد. و علل بالقوه مرگ و میر ممکن است شامل سرطان، عفونت و قلب و غیره مشکل

بیماران پیوند با بیماری های عروقی، که مسن تر (بالای 60)، چاق، دود سیگار یا موجود صورت بیماری های قلب افزایش مرگ و میر شده است. بقای پنج ساله بیماران مبتلا به دیابت با پیوند 75 تا 80 درصد است، در حالی که تنها در حدود 30٪ با دیالیز است.

بخت بد است، هیچ درمان کاملی برای CKD stage4 ~ 5 وجود دارد. هر تیمار دارای خطرات خاص خود را دارد. با این حال، درمان طبیعی ممکن است کم خطر و هزینه بسیاری از گیاهان کمک به ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه، که می تواند توسط بسیاری از داروهای شیمیایی و یا درمان نمی شود به دست آورد. دریافت لیست گیاه را برای نارسایی کلیه از طریق تماس با kidneyask@hotmail.com

- بالقوه برای انتقال خون به علت از دست دادن خون در اتاق عمل و خطر برای انتقال بیماری های عفونی از یک اهداکننده خون.

- کلیه شکست در سال اول است. نرخ متوسط ​​ملی، 5 ~ 10 در بیماران مبتلا به بیماری شایع کلیه است.

- افزایش خطر ابتلا به سرطان، به خصوص سرطان پوست و لنفوم غیر هوچکین

- رد کلیه اهدا شده است. هنگامی که یک کلیه به بدن پیوند شده است، سیستم ایمنی بدن را در برابر کلیه مواد خارجی محافظت می کند. و سیستم ایمنی ممکن است پیوند ارگان، حمله باعث ارگان عدم.

خطر از پیوند کلیه از یکدیگر متفاوت است. شما می توانید اطلاعات خود را در زیر ترک و ما خوشحالیم به ارتفاع از خطر خود را به پیوند کلیه را در عرض 48 ساعت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.