چگونه دیالیز را به طور طبیعی از بین ببریم

شنبه 4 شهريور 1396
ن : lafee

چگونه دیالیز را به طور طبیعی از بین ببریم

دیالیز درمان است برای کمک به بیماران برخی علائم بالینی را کاهش می دهد به طوری که سرعت پیشرفت بیماری را کاهش می دهد. اما دیالیز تنها جایگزینی کلیه برای پاک کردن برخی از زباله ها و سموم است و به دلایل مختلف، بیماران نیازمند مقاومت در مورد نحوه دریافت دیالیز به طور طبیعی هستند.

ابتدا لازم است روشن کنید که اولین مرحله برای از بین بردن دیالیز این است که کلیه بتوانند عملکرد خود را انجام دهند، یعنی کلیه بیمار را بهبود بخشیده و عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است. شما ممکن است بدانید که چه کاری باید انجام دهید برای بهبود عملکرد کلیه.

قبل از بهبود عملکرد کلیه، سلول های کلیه و بافت بیمار باید در ابتدا ترمیم شوند. در چین، بیمارستان بیماری های کلیه شیدیاژووان، چندین دهه گذشته پیشرفت های پزشکی در بیمارستان های بیماری های مزمن غیرمنتظره ای را برای بیماران به ارمغان آورده است. بیماران درمان شده در راستای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه هستند.

وجود دارد می تواند بسیاری از سموم و زباله ها را تشکیل بدن بیماران مبتلا به نارسایی کلیه. علاوه بر این، رسوب سموم و زباله نه تنها سبب آسیب بیشتر به عملکرد کلیه می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. دفع زباله ها و سموم برای بهبود کلیه بیمار مفید است. برای رسیدن به این هدف، درمان های سم زدایی از بین بردن سم زدایی برای از بین بردن سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل آغاز شده است.

پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف، محیط داخلی سلامت را برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه فراهم می کند. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی درمان خارجی است که در خارج از کشور استفاده می شود و داروهای گیاهی زیادی وجود دارد که در این درمان وجود دارد و داروهای گیاهی به منظور بهبود کارایی آنها، از راه اتصال دستگاه اسمزی و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی به پودر تبدیل می شوند خارج و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ کنید. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند به طور مستقیم در داخل کلیه تحویل داده شود.

علاوه بر این، این درمان همراه با درمان های دیگر شامل حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان طب سوزنی استفاده می شود. این درمان ها طی یک ماه اجرا می شود، در حالی که وضعیت بیماری شما قابل توجه است. با بهبود عملکرد کلیه، زمان دیالیز در هر هفته کاهش می یابد و یا دیالیز می تواند متوقف شود، آیا شما علاقه مند به این درمان ها کمک می کند تا شما را از دریافت دیالیز؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5662.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه دیالیز را به طور طبیعی از بین ببریم,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.