سفیر بحرین در بیمارستان کلیه بیماری شیجیاژوانگ مراجعه کرد

شنبه 4 شهريور 1396
ن : lafee

سفیر بحرین در بیمارستان کلیه بیماری شیجیاژوانگ مراجعه کرد

دکتر عبدالله سفیر بحرین در چین و هاشم سید، دبیر اول، در 23 اوت سال 2017 از بیمارستان دیدن کرد و در مورد برنامه های بهبود کیفیت زندگی بیماران کلیوی برای هر دو کشور صحبت کرد.

بعد از ظهر، آنها در بیمارستان کلیه بیماری شیدیاژوانگ، یکی از بزرگترین بیمارستان های حرفه ای بیماری های کلیه در آسیا، وارد شدند. و مدیر عامل شرکت کاو، رییس بیمارستان بیماری های کلیه شیجیاژوانگ و مدیران ارشد و تعدادی از کارکنان از دروازه آنها استقبال کردند. و سپس آنها به اداره اجرایی رسیدند که در آن بسیاری از کارکنان و تأسیسات مسئول کمک به بیماران در سراسر جهان در حل مشکلات و پاسخ دادن به سوالات بیماران هستند. علاوه بر این، رهبران اینجا معرفی خاصی از کاربرد و عملکرد امکانات را ارائه می دهند. یک کامپیوتر می تواند کارکنان را کمک کند که بسیاری از سوالات مطرح شده توسط بسیاری از بیماران را حل کند. علاوه بر این، سفیر به شدت از تجهیزات و امکانات پیشرفته در اینجا سخن گفت. او همچنین خوشحال است که کارکنان در اینجا می توانند چنین محیط کار خوبی داشته باشند و بیماران می توانند در چنین بیمارستان هایی با تجهیزات فراوانی پیشرفته دریافت کنند.

علاوه بر این، آنها نیز یک بیمار از کشور عربی بازدید کردند. سفیر برای بیمار نامه ای به بیمار فرستاد و سؤال های متعددی درباره وضعیت او داد. بیمار گفت که وضعیت او در طول بستری شدن بهبود چشمگیری دارد و همچنین از پزشکان و پرستاران خود ابراز تاسف کرد.

علاوه بر این، او همچنین گزارش امکان سنجی از شهر سلامت در بحرین را دید که در مورد بیمارستان ما در حال ساخت یک مرکز پزشکی چینی برای مردم بحرین است که به آنها گزینه های بیشتری برای زندگی سالم می دهد. او همچنین امیدوار است که طب چینی بتواند به بیماران بیشتری در سراسر جهان کمک کند.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/news-research/5663.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: سفیر بحرین در بیمارستان کلیه بیماری شیجیاژوانگ مراجعه کرد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.