می تواند نارسایی کلیه توسط دیالیز معکوس شود

شنبه 4 شهريور 1396
ن : lafee

می تواند نارسایی کلیه توسط دیالیز معکوس شود

شکستگی کلیه یک وضعیت بیماری است که عملکرد کلیه کاهش می یابد و به اندازه کافی خوب نیست که شما را سالم نگه دارد. و دیالیز درمان برای کمک به شما علائم بالینی را آزاد می کند. به تازگی، بیماران مشتاق دانستن می توانند نارسایی کلیه را با دیالیز معکوس کنند.

برای صادق بودن، دیالیز درمان نیست که به شما کمک کند نارسایی کلیه را معکوس کنید. این فقط جایگزینی کلیه است تا مواد سمی مختلف و مواد زائد را خارج از بدن دفع کند، در نتیجه بیمار احساس بهبود می کند. اگر می خواهید نارسایی کلیه را معکوس کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که کلیه بیمار را بهبود بخشیده و عملکرد کلیه را بهبود ببخشید.

خوشبختانه، تعدادی از کلیه ها در بیمارستان کلیه بیماری شیجیاژوانگ بیش از 3 دهه با هم کار کرده اند تا یک سری درمان های طبیعی برای کمک به بیماران کلیه بیمار را تعمیر کنند.

علت اصلی این که چرا نارسایی کلیه قابل درمان نیست، ممکن است در حقیقت این باشد که زباله های فوق العاده ای و سموم موجود در خون شما وجود دارد. علاوه بر این، انباشت زباله ها و سموم نه تنها موجب آسیب بیشتر به عملکرد کلیه می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. بدتر از آن، درمان هایی که انجام می دهید، اثراتی برای پاک کردن سموم و پسماندهای خارج از بدن، در نتیجه، با قرار دادن سموم و زباله در خون و اثربخشی دارو کمتر، عملکرد کلیه کمتر و کمتر می شود. برای کمک به بیماران اثرات مؤثرتر و دقیق تر به دست می آید، درمان های حذف توکسین ها به منظور کمک به بیماران برای درمان انواع مختلف مواد ناخواسته و سموم متنوع انجام می شود.

در یک محیط سالم و سالم، درمان طبیعی با تجهیزات پیشرفته برای کمک به بیماران کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه است. برای مثال، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان خارجی است و پودر تصفیه شده از داروهای گیاهی، عنصر اصلی این درمان، به دو کیسه دارویی تقسیم می شود. آنچه که بیماران انجام می دهند این است که دو تا دوز دارو را در حدود 40 تا 50 دقیقه بگذارند. با استفاده از دستگاه اسمزی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل کلیه نفوذ می کنند. در نتیجه کلیه بیمار به طور طبیعی ترمیم می شود و سپس عملکرد کلیه به تدریج بهبود می یابد.

آیا هنوز شک دارید که می تواند نارسایی کلیه توسط دیالیز بهبود یابد؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/234.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: می تواند نارسایی کلیه توسط دیالیز معکوس شود,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.