پزشکی چینی برای عملکرد بهتر کلیه برای کاهش کراتینین 3

شنبه 4 شهريور 1396
ن : lafee

پزشکی چینی برای عملکرد بهتر کلیه برای کاهش کراتینین 3

هنگامی که سطح کراتینین بالاتر از حد طبیعی است، بیشتر احتمال دارد که با عملکرد کلیه اشتباه باشد. به طور کلی، دیالیز برای کاهش سطح کراتینین بالا و کاهش بعضی علائم بالینی استفاده می شود، اما همچنین باعث می شود که بیماران عوارض جانبی بسیاری داشته باشند. به عنوان یک نتیجه، بیماران تعجب می کنند که چه چیزی دارو چینی برای عملکرد بهتر کلیه برای کاهش کراتینین 3 است.

در چین، مقدار زیادی از داروهای گیاهی مورد استفاده در درمان بیماری های مختلف وجود دارد. از تجربه بالینی سالهای بسیاری ثابت شده است که در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه و طول عمر امید به زندگی را بسیار موثر است. علاوه بر این، بسیاری از درمان های طبیعی بر اساس داروهای گیاهی چینی افتتاح شده اند و این درمان ها در درمان نارسایی کلیه در بسیاری از سال ها به کار رفته است، که به بیماران از بیش از 148 کشور کمک می کند تا بهبودی چشمگیری داشته باشند.

در بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ ما عمدتا درمان های جامع و سیستماتیک را برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه انجام می دهیم. علت اینکه درمان شما به طور کلی نمی تواند کراتینین بالا را اساسا کاهش دهد این است که سموم و زباله ها ابتدا از بدن خارج نمی شوند و درمان ها با هدف بهبود عملکرد کلیه انجام نمی شود. بنابراین، ما پیشنهاد می کنیم که ابتدا باید درمان ها را انجام دهید تا اولویت های مختلف سموم و مواد زائد را پاک کنید و سپس برای درمان کلیه های بیمار و بهبود عملکرد کلیه از درمان استفاده کنید. فقط این راه می تواند سطح کراتینین بالا را به طور طبیعی و اساسا کاهش دهد.

در اینجا، ما عمدتا درمان های سم زدایی را برای پاک کردن مواد سمی و مواد زائد مختلف از بدن و همچنین داروهای گیاهی و تکنیک های پیشرفته انجام می دهیم.

و سپس، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی گرفته شده است برای بهبود و بهبود عملکرد کلیه. این درمان از خارج استفاده می شود که متفاوت از دیگر درمان های کلیوی است. علاوه بر این، داروهای گیاهی موجود در این درمان به پودر تصفیه شده است تا بتواند کارایی آن را افزایش دهد. علاوه بر این، پودر به دو کیسه دارویی تقسیم می شود که در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم به ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. علاوه بر این، درمان های دیگری که در درمان بیماری های کلیوی مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از حمام دارویی، حمام پا، فشرده سازی داغ، بخار سازی، درمان طب سوزنی، طب فیزیوتراپی.

با کمک این درمان ها، کراتینین 3 به طور قابل توجهی همراه با بهبود عملکرد کلیه کاهش می یابد.

آیا هنوز از کراتینین 3 رنج می برید؟ آیا می خواهید داروهای چینی را برای کاهش آن پیدا کنید؟ اگر چنین است، لطفا در اسرع وقت با ما تماس بگیرید، ما خوشحالیم که به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/ckd-treatment/2327.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پزشکی چینی برای عملکرد بهتر کلیه برای کاهش کراتینین 3,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.