چگونه به طور طبیعی از دیالیز خلاص شوید

شنبه 4 شهريور 1396
ن : lafee

چگونه به طور طبیعی از دیالیز خلاص شوید

دیالیز درمان است که می تواند به بیماران کمک کند تا بعضی علائم بالینی را برای تسکین پیشرفت بیماری کاهش دهد. با این حال، دیالیز تنها کلیه ها را برای حذف برخی از مواد زائد و سموم جایگزین می کند و به دلایل مختلف، بیمار به ویژه در مورد دانستن اینکه چگونه به طور طبیعی از دیالیز جلوگیری می کند، علاقه مند است.

اول از همه باید بدانید که ابتدا گام اول برای جلوگیری از دیالیز این است که کلیه ها عملکرد خود را بازی کنند، یعنی کلیه آسیب دیده را بازیابی و عملکرد کلیه را بازیابی کنند. شما ممکن است بدانید چگونه باید عملکرد کلیه را بهبود بخشد.

قبل از بازسازی عملکرد کلیوی، ابتدا باید سلول های آسیب دیده کلیه و بافت ها را تعمیر کنید. در چین، بیمارستان کلیه Shijiazhuang در چند دهه گذشته توسعه پزشکی برای بیماران با منافع غیر منتظره. رژیم توسعه یافته برای تعمیر کلیه های بیمار و بازگرداندن عملکرد کلیه طراحی شده است.

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه سموم و مواد زائد زیادی دارند. علاوه بر این، رسوب سموم و زباله نه تنها بیشتر باعث كاهش عملكرد كليه مي شود، بلكه باعث كاهش اثرات درماني ديگر نيز مي شود. دفع زباله ها و سموم به تعمیر کلیه های بیمار کمک می کند. به منظور دستیابی به این هدف، سم زدایی درمان به منظور حذف تمام سموم و مواد زائد توسعه داده شد.

حذف تمام سموم و زباله ها برای ایجاد یک محیط داخلی سالم برای تعمیر کلیه های بیمار و بازگرداندن عملکرد کلیه. درمان اسمزی طب سنتی چینی یک درمان موضعی است، در این درمان شامل تعداد زیادی از گیاهان، گیاهان پودر تصفیه شده، بهبود بهره وری آن، با اتصال دستگاه نفوذ و دو کیسه های دارویی، مواد فعال گیاهی می آیند و سپس به طور مستقیم نفوذ در بیماری کلیه در همان زمان، شما همچنین می توانید به طور مستقیم در کلیه برای ارسال خون، اکسیژن و مواد مغذی به اندازه کافی، به طوری که سلول های کلیه آسیب دیده و بافت کلیه می تواند تعمیر شود.

علاوه بر این، این درمان همچنین با حمام های دارویی، حمام پا، درمان سوختگی و سایر روش های درمان طب سوزنی مورد استفاده قرار می گیرد. این درمان ها در عرض یک ماه اجرا می شود و وضعیت بیماری شما قابل توجه است. با بهبود عملکرد کلیوی، تعداد دفعات دیالیز در هفته کاهش خواهد یافت حتی اگر شما می توانید دیالیز را متوقف کنید، آیا شما علاقه مند به کمک به شما در درمان دیالیز؟

اگر بله، لطفا وضعیت فعلی خود را به: kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید. ما بهترین ها را برای کمک به شما انجام خواهیم داد.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/touxiorxishen/2017/0825/1504.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه به طور طبیعی از دیالیز خلاص شوید,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.