آیا هیچ راهی برای ادامه دیالیز وجود ندارد

پنج شنبه 2 شهريور 1396
ن : lafee

آیا هیچ راهی برای ادامه دیالیز وجود ندارد

در برخی موارد، اگرچه دیالیز اثر بسیار مهمی در کمک به بیماران در پیشگیری از پیشرفت بیماری و جلوگیری از آسیب بیشتر ایجاد می کند، اما باعث می شود بیماران برخی از عوارض جانبی مانند سردرد، کم خونی، گرفتگی عضلات را تجربه کنند. در مورد این، بیماران تعجب می کنند که هیچ راهی برای ادامه دادن به دیالیز وجود ندارد.

اگر بیمار مبتلا به نارسایی کلیه نشانه های مسمومیتی مانند خستگی، اشتها، ضعف پوست و تهوع و استفراغ را نداشته باشد، لازم نیست که او دیالیز شود. اگر او علائم مسمومیت شدید یا عوارض شدید را تجربه کند، برای رهایی از زندگی خود نیاز به دیالیز دارد.

در چین، یک سری از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه وجود دارد. این درمان ها می توانند عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه داشته باشند.

در بیمار مبتلا به نارسایی کلیه، مقدار زیادی از سموم و زباله های موجود در خون شما ایجاد می شود، بدتر از همه، تخمیر سموم و مواد زائد نه تنها سبب آسیب بیشتر به کلیه ها و بافت ها می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود ، پاک کردن مواد سمی و مواد زائد مختلف باید بیشتر توجه شود. برای این منظور درمان سم زدایی به منظور کمک به بیماران، حذف سموم مختلف و حذف مواد زائد از بدن انجام می شود.

درمان های طبیعی بهترین تاثیر را برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه در زمانی که سموم و مواد زائد مختلف از خون پاک شده است.

در میان بسیاری از درمان های طبیعی، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی بهترین تاثیر را برای بهبود کلیه بیمار می گیرد. این برنامه کاربردی خارجی است و گیاهان فوق العاده ای در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس داخل کلیه نفوذ می کنند ضایعات به طور مستقیم در نتیجه کلیه بیمار به طور طبیعی و به تدریج ترمیم می شود.

در نتیجه، یک راه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه وجود دارد که دیالیز ندارند، آیا به آن علاقه دارید؟ آیا می خواهید بیشتر در مورد آن اطلاعات بدانید؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5656.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا هیچ راهی برای ادامه دیالیز وجود ندارد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.