درمان طبیعی برای PKD با کیست های متعدد در هر دو کلیه ها

جمعه 23 فروردين 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای PKD با کیست های متعدد در هر دو کلیه ها

 درمان طبیعی برای PKD با کیست های متعدد در هر دو کلیه ها

Q: من با بیماری PKD 10 تشخیص داده شد years.I این بیماری را از کلیه mother.Both من به ارث برده کیست های متعددی از sizes.I مختلف تجربه فشار خون بالا و من مصرف داروها برای کنترل آن. من تعجب اگر یک درمان طبیعی برای PKD با کیست های متعدد در هر دو کلیه وجود دارد؟

A: به PKD است یک disorder.Up ژنتیکی در حال حاضر، هیچ درمان تغییر gene.But غیر طبیعی برخی از درمان وجود دارد می تواند کمک به جلوگیری از پیشرفت بیماری به کلیه Failure.Knowing علت PKD می تواند کمک به درمان این بیماری بهتر است.

PKD با توجه به گسترش سلاح های هسته ای غیر طبیعی سلول های اپیتلیال توبولار کلیوی رخ می دهد. در شرایط طبیعی، سلول های اپیتلیال لوله می تواند مواد مفید در ادرار اولیه دوباره مکیدن و جذب و تمرکز urine.However، با توجه به ژن های غیر طبیعی، سلول های اپیتلیال توبولار کلیوی گسترش سلاح های هسته ای غیر طبیعی و فنوتیپی transformation.The کلیوی سلولهای اپیتلیال توبولار تبدیل به سلول های اپیتلیال کلیه cysts.Then، سلول های اپی تلیالی در دیوار کیست ترشح مایع کیستیک مداوم، در نتیجه گسترش در به کیست cysts.The بزرگ فشرده سازی بافت های مجاور کلیه و کلیه بیشتر و سالم تر را جایگزین tissues.As در نتیجه، کلیه ها عملکرد کلیه را به تدریج از دست بدهند. نارسایی کلیه خواهد شد نتیجه نهایی است.

Osmotherapy میکرو چینی دارو می تواند درمان PKD پاسخ در مورد اثرات درمانی زیر است.

* میکرو چینی دارو می تواند میکروسیرکولاسیون و بهبود و افزایش جریان خون به kidneys.It دچار اختلال می تواند روند فیبروز کلیوی و وخامت عملکرد کلیوی کند.

* پزشکی مواد تشکیل دهنده فعال می تواند از تکثیر غیر طبیعی سلول های اپیتلیال توبولار کلیوی را مهار کند. به این ترتیب، این می تواند تعدادی از کیستهای کلیوی از افزایش متوقف شود.

* با فعال کردن سلول های اپی تلیالی بر روی دیوار کیست، درمان ترشحی ability.No مایع کیستیک بیشتر از دست دادن آنها باعث می شود که تولید می شود، کیست متوقف خواهد شد بزرگ است.

* میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند به نفوذ از دیواره کیست به تحریک بازجذب مایعات کیستیک را بهبود بخشد. در نهایت، مایعات کیستیک خواهد شد به بیرون از بدن از طریق گردش خون فیلتر شده است. کیست های بزرگ قابل ملاحظه ای کوچک.

در حالی که میکرو چینی Osmotherapy دارو یک درمان طبیعی برای PKD نیست، می توانید آن را کنترل و متوقف کردن آن را از پیشرفت به نارسایی کلیه به طور کامل.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیه ها,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.