درمان جایگزین شما می توانید بدون دیالیز ارائه دهید

دو شنبه 30 مرداد 1396
ن : lafee

درمان جایگزین شما می توانید بدون دیالیز ارائه دهید

در حال حاضر، دیالیز هنوز یک درمان مشترک است که در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی استفاده می شود و به آنها کمک می کند تا علائم مسمومیت را کاهش دهند. اما، بیشتر و بیشتر بیماران از معایب دیالیز آگاه هستند. بنابراین، آنها نیازمند بی اعتنایی به دانستن اینکه درمان جایگزین بدون انجام دیالیز است.

به عنوان حقیقت، دیالیز تنها راه درمان نارسایی کلیه نیست. در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ، بیماران مبتلا به ضایعات طبیعی و داروهای گیاهی چینی را برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه فراهم می کند. علاوه بر این، این درمان ها محبوبیت زیادی در سراسر جهان به دست می آورند. این درمان هایی که توسط بیمارستان کلیه شیدیاژووان ارائه شده اند شامل درمان های تخریب توکسین، اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان طب سوزنی، طب فشاری، کار برای تعمیر سلول های کلیه و بافت های بیمار و بهبود کلیه عملکرد.

درمان با سم زدایی جدیدترین درمان در کمک به بیماران پاک کردن مواد سمی مختلف و محصولات پس از خارج از خون است به عنوان توکسین و زباله های فوق العاده ای ایجاد خون خود را وجود دارد. تنها دفع مواد زائد می تواند سلامتی و محیط داخلی تمیز برای بهبود عملکرد کلیه فراهم شود.

سایر درمان های طبیعی می توانند بهترین تاثیرات را در محیط داخلی تمیز داشته باشند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است. این درمان از انواع دیگر درمان های کلیوی متفاوت است، برای درمان کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه کار می کند. در این درمان، گیاهان فوق العاده حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود بهره وری خود را تصفیه شده است. علاوه بر این، پودر به دو کیسه دارویی که در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند جمع آوری می شود. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم به ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند به طور مستقیم در داخل کلیه تحویل داده شود.

اگر به این درمان علاقه دارید، درمان جایگزین برای بیماران دیالیزی فهرست شده است؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5648.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان جایگزین شما می توانید بدون دیالیز ارائه دهید,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.