جایگزین درمان دیالیز چیست؟

دو شنبه 30 مرداد 1396
ن : lafee

جایگزین درمان دیالیز چیست؟

مورد حاضر، دیالیز است که هنوز هم مهمترین ابزار درمان نارسایی کلیه، بیماران دیالیزی است برای کمک به سم زدایی بدن برخی، و سپس به آنها کمک به کاهش برخی از علائم، اما بیشتر و بیشتر از عوارض جانبی از بیماران دیالیزی آگاه، به طوری که آنها نمی توان صبر کرد تا درمان جایگزین برای دیالیز پیدا کند.

در واقع، دیالیز است که دیگر تنها راه برای درمان میزان نارسایی کلیه، در چین، بیمارستان کلیه Shijiazhuang فراهم می کند یک درمان طبیعی و گیاهی برای کمک به تعمیر بیماران یک سری از آسیب کلیه و عملکرد کلیه برای بیماران ذکر شد، این درمان ها قادر به در شده محبوب است در سراسر جهان نه فقط به دلیل این درمان بیماران کمک می کند از بین بردن برخی از علائم و مهم تر، به این درمان می تواند کیفیت زندگی بیماران با بالا بردن عملکرد کلیوی، گسترش چرخه زندگی را بهبود بخشد. این درمان شامل درمان ضد عفونی، درمان میکرو اسمزی از طب سنتی چینی، فرو بردن، پا، بخور، مو طب سوزنی، بادکش درمانی.

ضد عفونی درمان است برای کمک به بیمار برای روشن شدن بدن از سموم، کار را نه تنها می تواند عملکرد آسیب بیشتر کلیه جلوگیری و به بهبود اثربخشی درمانهای دیگر. و حذف زباله در این بدن برای ارائه یک محیط سالم و تمیز داخلی برای تعمیر عملکرد کلیه.

درمان ماسمايي ميكروسكوپي چين يك درمان موضعي است و درمانهاي ديگري متفاوت است. اين درمان عمدتا به منظور بهبود عملكرد كليه بيمار، در اين درمان، تعداد زيادي از داروي گياهي چيني است و اين دارو طبيعي چيني مي تواند به سمت پايين ترين وضعيت باشد اثربخشی این درمان این است که این پودرها در دو جیب جمع شده و در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه پشت بیمار قرار می گیرند. با اتصال دستگاه نفوذ و دو کیسه دارویی، ماده فعال در گیاه دارویی چینی می تواند به طور مستقیم به داخل نفوذ جایی که ضایعات کلیوی وجود دارد، و این مواد فعال نیز می توانند خون، اکسیژن و مواد مغذی را به کلیه های آسیب دیده به اندازه کافی فراهم کنند.

درمان دیالیز جایگزین شده است ذکر شده، اگر شما علاقه مند در این درمان هستند، لطفا ارسال وضعیت و شماره تلفن فعلی خود و یا ارسال پیام به kidneyfailurecn@hotmail.com زیر کلیک کنید. ما بهترین ها را برای کمک به شما انجام خواهیم داد.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/touxiorxishen/2017/0820/1499.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: جایگزین درمان دیالیز چیست؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.