گلومرولونفریت غشایی درمان

جمعه 23 فروردين 1392
ن : lafee

گلومرولونفریت غشایی درمان

 گلومرولونفریت غشایی درمان

گلومرولونفریت غشایی می شود درمان کرد؟ این سؤال این است patients.You بسیاری مطرح شده است، ممکن است احساس بسیار درمانده پس از تلاش بسیاری از درمانهای، اما نه improvement.An درمان موثر خواهد شد در این مقاله را به شما توصیه می شود.

گلومرولونفریت غشایی

گلومرولونفریت غشایی است، که در آن سیستم ایمنی بدن خسارات های گلومرول kidney.The، واحد فیلترینگ از کلیه می تواند blood.However، فیلتر در این بیماری، یک اختلال ایمنی بدن را که از گلومرول ها ملتهب می شوند و از دست دادن علائم function.The طبیعی گلومرولونفریت غشایی از یک مورد به مورد دیگر متفاوت است، اما پروتئین در ادرار نشانه نوعی گلومرولونفریت غشایی disease.While پیش آگهی خوب است، بعضی از بیماران می توانند نارسایی کلیه، توسعه منجر به دیالیز و یا پیوند کلیه.

گلومرولونفریت غشایی می شود درمان کرد؟

گلومرولونفریت غشایی است که شرایط آسان برای درمان نیست، اما برخی از راه ها می تواند کمک به کاهش سرعت پیشرفت بیماری و افزایش کلیه function.Active برای درمان فشار خون بالا می تواند به نفع کلسترول patients.If بسیار بالا است، درمان باید مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به کاهش levels.Also، برخی از عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی و استروئید های مورد نیاز به منظور کاهش فعالیت سیستم ایمنی بدن است. با این حال، استفاده طولانی مدت از استروئیدها و داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی می تواند عوارض جانبی بسیاری را به ارمغان بیاورد.

درمان کلی گلومرولونفریت غشایی می تواند کمک به کنترل علائم و نشانه های این بیماری ها و کاهش سرعت progression.However شرایط، آنها به اندازه کافی به عقب صدمه به کلیه ها و نه متوقف کردن مکرر عود یو پی اس نیست.

چگونه به درمان گلومرولونفریت غشایی به طور موثر از البته، کنترل علت ریشه ای این بیماری نقش کلیدی است.

همانطور که در بالا ذکر شد، گلومرولونفریت غشایی ایمنی disorder.The سیستم ایمنی بدن عملکرد محافظتی طبیعی خود را از دست می دهد، اما حمله به سلول های سالم کلیه فعالیت های mistake.The غیر طبیعی سیستم ایمنی بدن می تواند عوامل التهابی ایجاد کنند، سایتوکاین ها و غیره به علت التهاب در kidneys.Persistent التهاب می تواند در آسیب کلیه منجر شود.

برای درمان گلومرولونفریت غشایی به طور موثر، به اهداف درمان زیر را باید به دست آورد.

* سرکوب فعالیت غیر طبیعی سیستم ایمنی بدن است.

* از بین بردن مواد پاتولوژیک در هر دو کلیه و خون است.

* گزارش خطای اختلال در سیستم ایمنی و بازسازی طبیعی سیستم ایمنی بدن است.

* Retore اختلال در ساختار کلیه و افزایش عملکرد کلیوی.

درمان همراه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و ایمونوتراپی می تواند کمک به بیماران مبتلا به دستیابی به اهداف درمان در بالا به آنها بهبودی کامل به ارمغان بیاورد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.