چگونه می توانم از بیماران مبتلا به نفریت لوپوس و کراتینین 1.70 جلوگیری کنم

یک شنبه 29 مرداد 1396
ن : lafee

چگونه می توانم از بیماران مبتلا به نفریت لوپوس و کراتینین 1.70 جلوگیری کنم

نفریت لوپوس یکی از عوارض جدی لوپوس است. این اتفاق می افتد زمانی که SLE سیستم ایمنی بدن شما را به حمله به کلیه های شما متصل می کند، به خصوص بخش هایی از کلیه که خون شما را فیلتر می کند تا مواد زائد پاک شود. هنگامی که کلیه آسیب می بیند، بسیاری از سموم و مواد زائد به خون وارد می شوند و سطح کراتینین بالا می رود. بنابراین، بیماران تعجب می کنند که چگونه می توانند از بیماران مبتلا به نفریت لوپوس با افزایش 1.70 کراتینین جلوگیری کنند.

به طور بالقوه، کراتینین 1.70 همچنان به شما نشان می دهد که شما در مرحله اولیه بیماری کلیوی هستید که در آن بیماران درمان را به موقع دریافت می کنند، وضعیت بیماری شما به طور طبیعی تغییر می کند.

در طول تجربه بیش از 30 سال، تعدادی از متخصصان کلیوی بیمارستان کلیه شیدیاژوانگ بیش از 30 سال با هم کار کردند و سپس یک سری درمان های طبیعی برای کمک به بیماران کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه ارائه دادند. این درمان ها می توانند عملکرد قابل توجهی در بهبود کلیه های بیمار و بهبود عملکرد کلیه داشته باشند.

اول از همه، ایمن سازی به طور گسترده ای در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه و تعمیر کلیه بیمار است. ایمونوتراپی شامل تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، مسدود شدن ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی است. با استفاده از این درمان، ایمنی به طور طبیعی بهبود می یابد و سپس اختلال ایمنی می تواند به طور طبیعی و به تدریج تنظیم شود.

و سپس، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است و گیاهان فوق العاده حاوی در این درمان وجود دارد. این درمان که برای بهبود عملکرد کلیه کار می کند، بار دیگر توانایی خود را برای تغییر وضعیت زندگی فعلی بیماران کلیوی با چهار عملکرد معمول آن، از جمله dilating رگ های خونی، ترویج گردش خون، تضعیف ماتریکس خارج سلولی، تنظیم فشار خون، بار دیگر نشان داد.

مهمتر از همه، این دو روش به طور جداگانه مورد استفاده قرار نمی گیرند، آنها با سایر روش های درمانی شامل حمام دارویی، طب فشاری، درمان طب سوزنی برای کمک به بیماران کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه ترکیب می شوند.

اگر از لوپوس با کراتینین 1.7 رنج می برید، لطفا زمان را برای دریافت درمان در اسرع وقت استفاده کنید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/causes-others/5647.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه می توانم از بیماران مبتلا به نفریت لوپوس و کراتینین 1, 70 جلوگیری کنم,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.