گزینه درمان برای مرحله 5 نارسایی کلیه چیست؟

شنبه 28 مرداد 1396
ن : lafee

گزینه درمان برای مرحله 5 نارسایی کلیه چیست؟

مرحله 5 نارسایی کلیه به عنوان مرحله نهایی بیماری کلیوی در نظر گرفته می شود که به بیماران نیاز دارد تا در اسرع وقت درمان هایی برای جلوگیری از آسیب بیشتر ایجاد کنند. بنابراین، بیماران نیازمند تحقیر و ناتوانی در شناخت گزینه های درمان برای نارسایی کلیه مرحله 5 هستند.

در پزشکی غرب، پیوند دیالیز و پیوند کلیه می تواند گزینه هایی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باشد تا بتوانند زندگی بهتر را تجربه کنند. با این حال، اغلب آنها باعث می شود که بیماران عوارض جانبی مختلفی داشته باشند. بر این اساس، بیماران سعی می کنند گزینه دیگری را برای مقابله با نارسایی کلیه مرحله 5 پیدا کنند.

در چین، یک سری از درمان های طبیعی به منظور کمک به بیماران کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه به تصویب رسید. این درمان ها عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران زندگی بهتر را دارند.

درمان های طبیعی شامل اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، طب سوزنی، درمان با بخار، درمان با سم زدایی.

درمان های سم زدایی حذف شده است که به طور کامل حذف مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج از بدن، که نه تنها از آسیب بیشتر به عملکرد کلیه جلوگیری می کند، بلکه باعث افزایش کارایی سایر روش های درمان می شود. از این رو، پاک کردن مواد سمی و مواد زائد مختلف نقش مهمی در ترمیم کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه دارد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان برای بهبود کلیه های بیمار است با انقباض عروق خونی، ترویج گردش خون، تضعیف ماتریکس خارج سلولی، تنظیم فشار خون.

ایمونوتراپی شامل تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، مسدود شدن ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت از ایمنی است. این درمان به طور عمده برای بهبود ایمنی و تنظیم اختلال ایمنی کار می کند.

حمام دارویی نیز یک درمان طبیعی برای ترویج دفع زباله ها و سموم است. در این درمان، شما مقدار زیادی از عرق خواهید داشت، شما باید پاهای خود را به آب معدنی غوطه ور کنید که در آن شما مقدار زیادی از عرق می گیرید. در نتیجه بسیاری از سموم و زباله ها از بدن خارج می شوند و مقدار زیادی از عرق و ادرار نیز می شود.

چندین درمان طبیعی برای مرحله 5 نارسایی کلیه ذکر شده است، اگر می خواهید بدانید جزئیات بیشتر در مورد نحوه درمان طبیعی با نارسایی کلیه چیست؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-5/5644.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: گزینه درمان برای مرحله 5 نارسایی کلیه چیست؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.