آیا دیالیز کلی دیگر وجود دارد؟

جمعه 27 مرداد 1396
ن : lafee

آیا دیالیز کلی دیگر وجود دارد؟

اگر چه دیالیز اثرات را برای کمک به بیماران برای از بین بردن بعضی علائم بالینی می کند، اما باعث می شود بیماران از طریق برخی عوارض جانبی نیز از بین بروند. این عوارض جانبی به شدت باعث کاهش کیفیت زندگی شما می شود، بنابراین آیا گزینه دیگری دیالیز کلیوی وجود دارد؟

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران یک مجموعه درمان های طبیعی را فراهم می کند که عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران کلیه بیمار را بهبود می بخشد و عملکرد کلیه را بهبود می بخشد. به عنوان عملکرد کلیه بهبود می یابد، دیالیز می تواند به طور طبیعی اجتناب شود.

بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ یک بیمارستان حرفه ای در درمان بیماری های مختلف کلیه است که به تدریج کیفیت بیمار افزایش می یابد. مهمتر از همه، تعدادی از متخصصان کلیوی برای سال ها با هم کار می کردند و سپس یک سری درمان های طبیعی برای کمک به بیماران کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه ایجاد کردند. این درمان ها در سراسر جهان به دلیل عملکرد قابل توجه خود در بهبود بیماری کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه، محبوبیت زیادی به دست می آورند. این درمان ها عبارتند از: درمان های حذف توکسین، اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، طب فیزیوتراپی، بخار سازی، درمان طب سوزنی.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی در سراسر جهان به دلیل عملکرد قابل توجه آن در بهبود بیماری کلیه کمک می کند. این یک برنامه خارجی است و داروهای گیاهی زیادی وجود دارد که حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس داخل نفوذ می شوند ضایعات کلیه به طور مستقیم، در عین حال، خون مناسب، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم تحویل داده شود.

پذیرش این درمان نیاز به یک محیط بهداشتی و پاکیزه دارد، به این ترتیب، درمان های حذف توکسین ها برای پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد از بدن به طور کامل طراحی شده است.

این درمان ها به شما فرصتی برای زندگی سالم زندگی بدون انجام دیالیز می دهد، آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5641.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا دیالیز کلی دیگر وجود دارد؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.