چگونه برای به تاخیر انداختن دیالیز در نفروپاتی دیابتی

جمعه 23 فروردين 1392
ن : lafee

چگونه برای به تاخیر انداختن دیالیز در نفروپاتی دیابتی

 چگونه برای به تاخیر انداختن دیالیز در نفروپاتی دیابتی


دیالیز درمان صرفه جویی در زندگی برای افراد مبتلا به کلیه failure.However، بیماران می ترسند که زندگی خود را به طور چشمگیری تغییر می شود به طوری که آنها به هیچ وجه به تاخیر dialysis.Fortunately، اگر شما می توانید پیدا کردن شما باید بیماری کلیه و درمان آن را به شدت همراه با شیوه های بهداشتی خوب، شما هنوز هم می تواند یک life.How سالم و با کیفیت بالا برای به تاخیر انداختن دیالیز در این بیماران نفروپاتی دیابتی لذت ببرید؟

بیماران با نفروپاتی دیابتی بقا

بقای بیماران در بیماران دیابتی در دیالیز کمتر از آن است که در nondiabetics.Only حدود 30٪ از بیماران دیابتی دیده می شود پنج سال پس از hemodialysis.This شروع زنده ماندن است زیرا دیابت یک بیماری پیچیده است و می تواند انواع شرایط جدی می شود. این شرایط می تواند پیش آگهی نفروپاتی دیابتی به طور معنی داری را بدتر کند. (چه مدت می تواند شما را با نفروپاتی diabtic زندگی ما می تواند کمک به وضعیت فردی خود را تجزیه و تحلیل کنید. مشورت با ما)

چگونه برای به تاخیر انداختن دیالیز در این بیماران نفروپاتی دیابتی؟

حفظ سطح قند خون در محدوده قابل قبول

* کلیه آسیب از سطح قند خون بالا کنترل نشده است. بنابراین مهم است را برای شما به نگه داشتن سطح قند خون در محدوده قابل قبول و تمام medicine.Meanwhile پزشک تجویز شده را، شما باید زیر 6.5٪ هموگلوبین A1c حفظ و انجام تست عملکرد کلیه را حداقل یک بار در سال است.

کنترل فشار خون بالا

* کنترل فشار خون بالا می تواند کمک به طولانی مهار کننده function.ACE کلیه و ARBs داروهای کلاسیک برای pressure.Even خون بالا اگر فشار خون شما طبیعی است، این دارو هنوز هم می تواند عملکرد کلیه خود را محافظت می کند.

تغییر شیوه زندگی

سیگار کشیدن یک شتاب دهنده قابل توجهی از عملکرد کلیه decline.Therefore، بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی توصیه می شود برای جلوگیری از سیگار کشیدن است. خوردن غذاهای سالم، مکمل تغذیه مناسب، از دست دادن وزن بدن و همچنین نگه داشتن ورزش با شدت متوسط ​​می تواند کمک به بهبود سلامت کلی و دیالیز تاخیر در نفروپاتی دیابتی.

درمان تهاجمی

درمان یک عامل تعیین کننده ای موثر بر پیش آگهی بیماری است. کنترل ساده از قند خون، فشار خون و سایر علائم همراه با نفروپاتی دیابتی به اندازه کافی برای سرکوب پیشرفت بیماری نیست.

به تاخیر دیالیز در نفروپاتی دیابتی، درمان تهاجمی مورد نیاز برای کنترل دیابت و کلیه آسیب simultaneously.The درمان ترکیبی از طب غربی و طب سنتی چینی یک درمان جایگزین برای nephropathy.It دیابتی نه تنها می تواند دیابت، کنترل اما همچنین می تواند اختلال بازگرداندن ساختار کلیه و افزایش function.Thus کلیوی، می تواند دیالیز تاخیر در نفروپاتی دیابتی کمک می کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیابتی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.