آیا می توانم دیالیز را با به حداقل رساندن نفوذ درمان طب سنتی چینی متوقف کنم؟

جمعه 27 مرداد 1396
ن : lafee

آیا می توانم دیالیز را با به حداقل رساندن نفوذ درمان طب سنتی چینی متوقف کنم؟

نفوذ میکرو به طب سنتی چینی برای کمک به بیماران زندگی سالم از آخرین درمان است. دیالیز از این درمان با توجه خاص به بازگرداندن عملکرد کلیوی متفاوت است. اگر چه این درمان می تواند بیماران دیالیز را متوقف کند؟ در حال حاضر، این مقاله جزئیات را برای شما توضیح می دهد.

نفوذ میکروتیک طب سنتی چینی یک درمان موضعی است، علاوه بر این، این درمان می تواند به بهبود عملکرد کلیه برای رسیدن به نتایج قابل توجه کمک کند. با این حال، استفاده از این روش نیاز به محیط زیست سالم و تمیز دارد. برای این منظور، استفاده از سم زدایی درمان، حذف کامل سموم های مختلف، محصولات کاملا رها شده، برای جلوگیری از آسیب بیشتر به عملکرد کلیه، بهبود درمان های دیگر. در یک محیط سالم و تمیز، درمان می تواند نقش مهمی در ترمیم کلیه های بیمار و بازیابی کلیه داشته باشد.

در نفوذ میکروتیک طب سنتی چینی، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن و با توجه به شرایط کنونی انتخاب گیاهان پودر شده است. علاوه بر این، گیاهان به پودر برای بهبود کارایی آنها پالایش می شوند، پودر در دو جیب، در پشت خود حدود 40-50 دقیقه جمع آوری می شود. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته، ماده فعال در داروهای گیاهی به طور مستقیم به کلیه نفوذ می کند و باعث انتقال کافی خون، اکسیژن و مواد مغذی به کلیه ها می شود.

علاوه بر این، درمان های دیگر عبارتند از حمام دارویی، حمام پا، درمان خون، درمان طب سوزنی، این درمان می تواند به بیماران کمک کند تا پیشرفت بیماری را کند کند و به بیماران کمک کند تا بازیابی کلیه نقش مهمی ایفا کنند.

با بهبود عملکرد کلیوی، فرکانس دیالیز در هفته کاهش می یابد، و گاهی اوقات دیالیز ممکن است متوقف شود.

آیا می خواهید بیشتر بدانید که چگونه درمان طبیعی می تواند به بهبود عملکرد کلیه ها کمک کند و دیالیز را متوقف کند؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما بهترین ها را برای کمک به شما انجام خواهیم داد.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/touxiorxishen/2017/0817/1496.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا می توانم دیالیز را با به حداقل رساندن نفوذ درمان طب سنتی چینی متوقف کنم؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.