چگونه برای جلوگیری از نشت پروتئین دیابت به ادرار

پنج شنبه 26 مرداد 1396
ن : lafee

چگونه برای جلوگیری از نشت پروتئین دیابت به ادرار

پروتئینوری به نظر می رسد علائم شایع ابتلا به دیابت، پروتئین در ادرار ظاهر می شود یک بار، که به معنی مشکلات کلیوی است. و آنچه می تواند ما را به جلوگیری از نشت پروتئین ها در ادرار؟ در حال حاضر، این مقاله به جزئیات را برای شما توضیح دهد.

اول از همه، آیا شما بیماران دیابتی که چرا با نشت پروتئین ادرار مطمئن شوید.

تحت شرایط عادی، بدن ما مسئول هر هضم غذایی که می خوریم، و در خون است. پس از آن، کلیه ها مسئول فیلتر کردن برنامه غربالگری خون و محصول از مواد سمی از بدن و جذب برخی مواد مفید را به جریان خون دوباره، وقتی که مشکلات عملکرد کلیه، کلیه ها می تواند سموم در بدن و انواع در شرایط آزمایشگاهی از بین نمی برد می تواند مواد کاملا مفید مرخص نمی باشد ، پروتئین تولید، سلول های قرمز خون و مواد مغذی ادرار نفوذ کند.

و چه درمان ما باید برای جلوگیری از نشت پروتئین در ادرار؟

در بیمارستان بیماری کلیه Shijiazhuang شرکت، اتخاذ یک سری از درمان های طبیعی، حذف سموم، زباله به طور کامل از بدن حذف. این درمان می تواند کمک به بیماران نقش مهمی در شرایط زندگی سالم بازی کند.

درمان ضد عفونی است برای حذف سموم، مواد زائد به طور کامل در درمان آزمایشگاهی، نه تنها می تواند به صدمه بیشتر به سلول های کلیه و بافت جلوگیری می کند، و می تواند درمان های دیگر را کاهش دهد.

درمان میکرو چینی پزشکی نفوذ درمان کلیه بیمار است و بازگرداندن یک روش درمان عملکرد کلیوی، که یک درمان موضعی. در این درمان شامل بسیاری از گیاهان، گیاهی در علاوه بر این به صورت پودر تصفیه شده برای افزایش بهره وری از دستگاه با اتصال نفوذ کردن و دو گروه های پلی اتیلن، ماده فعال گیاهی رخ می دهد، و بیماری های کلیوی به طور مستقیم به نفوذ بخش.

علاوه بر این، درمان های دیگر نیز استفاده می شود برای تعمیر کلیه بیمار، از جمله حمام درمانی، حمام پا، گرما درمانی، بخور درمانی، طب سوزنی، بادکش درمانی.

با استفاده از این درمان، همراه با بهبود در عملکرد کلیه، پروتئین در ادرار به تدریج ناپدید می شوند.
آیا شما از نشت پروتئین در ادرار رنج می برند؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت و شماره تلفن فعلی خود را ارسال و یا ارسال پیام به kidneyfailurecn@hotmail.com زیر کلیک کنید. ما هر تلاش برای کمک به شما است.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/diabetic-nephropathy/1495.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه برای جلوگیری از نشت پروتئین دیابت به ادرار,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.