ایمونوتراپی برای بیماران دیالیزی

پنج شنبه 22 فروردين 1392
ن : lafee

ایمونوتراپی برای بیماران دیالیزی

 ایمونوتراپی برای بیماران دیالیزی


ایمونوتراپی نوع درمان سیستمیک است که به طور معمول در امروزه بالینی استفاده می شود است. زمان دیالیز برای بیمار شروع می شود، چه می تواند ایمونوتراپی برای بیماران دیالیزی انجام دهید؟ ما باید بگوییم ظاهر ایمونوتراپی واقعا به ارمغان می آورد امید تازه برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است.

اگرچه دیالیز می تواند کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیه فیلتر کردن مواد زائد و مایعات اضافی و حفظ زندگی بیماران تا حدی، می توان آن را بیماری کلیوی را از ریشه درمان نیست. به عنوان یک ماده در واقع، برای برخی از بیماران دیالیزی، دیالیز کیفیت زندگی خود را فقیر می سازد. این است که به دلیل برخی عوارض دیالیز توصیه می شود به احتمال زیاد اتفاق می افتد که برخی از بیماران، دیالیز مانند افت فشار خون، سردرد، گرفتگی عضلانی، درد ساق پا، تهوع، استفراغ، مشکلات خواب و غیره. بیماران دیالیزی ممکن است پس از یک دوره از زمان، کاهش برون ده ادرار است که به دلیل عملکرد کلیه ادامه می دهد به دست داده است. زمانی که کلیه ها تقریبا کار نمی کند، بیماران باید برای دریافت یک پیوند کلیه برای حفظ جان خود.

ایمونوتراپی شامل شش مرحله است و آنها عبارتند از: تشخیص سیستم ایمنی بدن، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، مسدود کردن سیستم ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی. شما می توانید اینجا کلیک کنید چگونه و ایمونوتراپی درمان کلیه خرابی یک قسمت و چگونه و ایمونوتراپی درمان کلیه خرابی قسمت دو برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایمونوتراپی است. هدف نهایی از ایمونوتراپی است که برای ترمیم آسیب کلیه، عملکرد کلیه را بهبود و تنظیم سیستم ایمنی بدن است. بنابراین ایمونوتراپی است انتظار می رود به منظور کاهش تعداد دفعات دیالیز به تدریج، و آن است که به احتمال زیاد به خلاص شدن از شر دیالیز برای برخی از بیماران دیالیزی است.

با این حال، اثر درمان ایمونوتراپی از موارد به مورد متفاوت است، و می توان آن را توسط برخی از عوامل تحت تاثیر قرار. از قبیل اینکه آیا شما باید برخی از عوارض، حاد مانند بیماری های قلبی، که آیا شما هنوز هم برخی از برون ده ادرار، و چه بیماری اصلی شما این است. به عنوان یک بیمار دیالیز، شما هنوز هم حق دارند که به یک زندگی عادی، پس از صرفه جویی در کلیه خود را شروع می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیزی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.