کلیه کاهش یافته است به 60٪: شما می توانید انجام به آنها پشت 100٪

چهار شنبه 25 مرداد 1396
ن : lafee

کلیه کاهش یافته است به 60٪: شما می توانید انجام به آنها پشت 100٪

60٪ از عملکرد کلیه بدان معنی است که شما را در 3 نارسایی کلیه نارسایی کلیه، که یک بیماری کلیدی مرحله کلیوی هستند. در سه نارسایی کلیه، بیماران نیاز به اقدامات اولیه برای جلوگیری از آسیب بیشتر، و بیماران 60٪ از عملکرد کلیه را می توان تا 100٪ بازسازی شده است؟ اگر شما به چنین سوال، لطفا با اضافه واتساپ / وایبر / ویچت + 008615233618520 برای جزئیات بیشتر.

در واقع، این که آیا بیمار قادر به بازگشت به 100٪ بسته به شرایط شما، خوش آمدید به ارسال وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com یا پیام زیر را ترک. دکتر کلیه سمت راست خواهد وضعیت خود را تجزیه و تحلیل و خوشحال به شما خدمت خواهد بود.

در چین، بیمارستان بیماری کلیه Shijiazhuang شرکت یک بیمارستان تخصصی در درمان بیماری کلیه، درمان بیماری های کلیوی ارائه می دهد طیف وسیعی از درمان های طبیعی برای بیماران است. این درمان استفاده شده است برای کمک به بیماران از بین بردن علائم، پیشگیری از عوارض، اساسا، شما علاقه مند در این درمان وجود دارد؟ اگر چنین است، لطفا پیام زیر را ترک کنید.

اولین درمان ضد عفونی، از بین بردن سموم، مواد زائد را به طور کامل، نه تنها می تواند به صدمه بیشتر به سلول های کلیه و بافت جلوگیری و کاهش درمان دیگر. بنابراین، حذف سموم مختلف باید جدی گرفته شود.
در بهداشت محیط زیست، میکرو نفوذ درمانی طب سنتی چینی، حمام درمانی، حمام پا، درمان بخور، بادکش درمانی، طب سوزنی و داروهای طبیعی می تواند نقش در درمان کلیه بیمار و بهبود کارکرد کلیه بازی کند.

با کمک این درمان، اگر اختلال کلیوی کمتر از 50٪ است، ما می توانیم به شما کمک کند بیماری را معکوس، اگر کلیه شما آسیب می رساند بیش از 50٪، ما توانایی برای کمک به شما متوقف شود را ندارد، اما ما سعی خواهیم کرد برای کمک به شما زندگی می کنند با کیفیت بالا زندگی است.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/renal-failure/1494.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیه کاهش یافته است به 60٪: شما می توانید انجام به آنها پشت 100٪,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.