آیا PKD به ESRD بدون دیالیز توسعه

پنج شنبه 22 فروردين 1392
ن : lafee

آیا PKD به ESRD بدون دیالیز توسعه

 آیا PKD به ESRD بدون دیالیز توسعه


آیا PKD به ESRD بدون دیالیز توسعه؟ بله، پاسخ این است که مشخص است. PKD یک نوع بیماری ارثی است که با کیست های متعدد در حال رشد بر روی کلیه ها، در حالی که ESRD (پایان مرحله بیماری کلیوی) است که آخرین مرحله بیماری کلیوی، به طوری که یکی از شدید بدون شک مشخص شده است. به طور کلی، هنگامی که GFR (میزان تصفیه گلومرولی) کاهش سطح تا 15، ما می گویند ESRD می آید.

اگر PKD کنترل نمی کند، این وضعیت به تدریج می تواند به نارسایی مزمن کلیه، توسعه سپس ESRD. این است که به دلیل بزرگ شدن کیست ها به تدریج می تواند ظلم و ستم در اطراف بافت کلیه و به تدریج تغییر ساختار طبیعی کلیه ها می باشد. با از دست دادن عملکرد کلیه، این وضعیت به تدریج بدتر میشود.

به طور کلی، بیماران ESRD نیاز به تجربه دیالیز یا دریافت پیوند کلیه برای حفظ زندگی خود را. با این حال، که آیا دیالیز مورد نیاز است و یا در شرایط خاصی از بیماران بستگی ندارد. اگر برخی از نشانه های آشکار مانند تهوع، استفراغ، بی اشتهایی، تنفس مشکل، و غیره وجود دارد، دیالیز توصیه می شود برای تسکین علائم و بهبود کیفیت زندگی تا حدی. این امکان وجود دارد که برخی از بیماران ESRD هنوز دیالیز آغاز شده است. اما آنها بهتر است زمانی که برخی از نشانه های آشکار وجود دارد که می تواند تهدید کننده زندگی باشد.

همانطور که برای آن دسته از بیماران مبتلا به ESRD که دیالیز تجربه نکرده، اگر این وضعیت را نمی توان بهبود یافته، دیالیز استفاده می شود دیر یا زود، به این دلیل که عملکرد کلیه ادامه می دهد، به دست داده است. و پیوند کلیه زمانی که کلیه ها تقریبا کار نمی کند در تمام انتخاب خواهد شد. شاید شما شده اند توسط پزشکان خود گفته است که هیچ درمانی برای PKD وجود دارد. اما برای بیماران PKD، مهم ترین چیز این است که به کوچک شدن کیست ها و صرفه جویی در عملکرد کلیه است.

میکرو چینی Osmotheaapy پزشکی بالینی است که معمولا مورد استفاده در درمان PKD. این است که در داروهای گیاهی چینی است، اما بیرونی استفاده می شود. در صورتی که عملکرد کلیه را می توان بهبود یافته است، و سپس ESRD می توان جلوگیری کرد. و حتی اگر شرایط شما در حال حاضر توسعه ESRD، تا زمانی که شما هنوز هم برخی از برون ده ادرار، پیوند کلیه ممکن است انتخاب آخر خود را. بیماران PKD باید این باور است که آنها همچنین می توانند یک زندگی عادی که هر کس دیگری. چقدر عملکرد کلیه خود را به سمت چپ؟ شما می توانید به ما بگویید که در مورد وضعیت شما، و سپس مشاوره رایگان پزشکی از متخصص داده می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ESRD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.