چرا بیماران هنوز از کراتینین بالا پس از پیوند کلیه رنج می برند

یک شنبه 22 مرداد 1396
ن : lafee

چرا بیماران هنوز از کراتینین بالا پس از پیوند کلیه رنج می برند

به طور معمول اعتقاد بر این است که پیوند کلیه درمان دائمی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است، اما در اغلب موارد، بیماران هنوز از سطح کراتینین بالا بعد از پیوند کلیه رنج می برند. بیماران نمی توانند به این فکر کنند که چرا بیماران هنوز پس از پیوند کلیه از سطح کراتینین بالا رنج می برند.

اگر چه پیوند کلیه می تواند به بسیاری از بیماران مفید باشد، اما به این معنی نیست که این درمان برای بیماران نارسایی کلیه است. بنابراین همیشه فرصتی است که کلیه های پیوند را بافت های بدن خود را از بین ببرند، تا اینکه چه نوع انتخابی را انجام می دهید؟ به دنبال یک کلیه دیگر یا دوباره به دیالیز دوباره؟

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران مجموعه ای از درمان های طبیعی را برای مقابله با مشکلات بیماری کلیه فراهم می کند. درمان های طبیعی عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران کلیه بیمار را بهبود می بخشد و بهبود عملکرد کلیه.

و پس از آن، در یک محیط سالم و سالم، درمان طبیعی می تواند اثرات بسیار خوبی در بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه داشته باشد. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان است که برای بهبود کلیه بیماری و بهبود عملکرد کلیه است. این درمان یک برنامه خارجی است و گیاهان فوق العاده ای در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن پالایش شده اند. از طریق راه اتصال ماشین اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. علاوه بر این، حمام دارویی و سایر روش های درمانی شامل طب سوزنی، طب فیزیوتراپی، بخار سازی و حمام پا.

این درمان ها عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران کلیه بیمار را بهبود می بخشد و بهبود عملکرد کلیه بیمار. آیا شما در این درمان علاقه مند هستید؟ آیا شما از سطح کراتینین بالا رنج می برید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/218.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چرا بیماران هنوز از کراتینین بالا پس از پیوند کلیه رنج می برند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.