End Stage بیماری کلیوی برگشت پذیر است

یک شنبه 22 مرداد 1396
ن : lafee

End Stage بیماری کلیوی برگشت پذیر است

End Stage بیماری کلیوی نیز به عنوان آخرین بیماری کلیوی شناخته شده است که بدترین وضعیت بیماری کلیوی است. در حالیکه چندین بیمار از این موضوع ناراحت هستند که مرحله نهایی بیماری کلیوی برگشت پذیر است. آیا این نوع شک و تردید دارید؟ اگر چنین است، لطفا WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 را برای دانستن جزئیات بیشتر اضافه کنید.

صادقانه بگویم، در مرحله بیماری کلیوی، سلول های مرده و بافت های بیشتری از سلول های بدن و بافت های بدن شما وجود دارد و آن را بسیار معکوس می کند.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران یک سری درمان های طبیعی را برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه فراهم می کند. این درمان ها می توانند عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران در زندگی سالم و سالم داشته باشند. با کمک این درمانها، اگر بیماری آسیب بر عملکرد کلیه کمتر از 50٪ باشد، وضعیت بیماری ممکن است معکوس شود. و اگر آسیب به عملکرد کلیه شما بیش از 50٪ باشد، اگر چه ما نمی توانیم به شما در شرایط بیماری معکوس کمک کنیم، ما بهترین کار را برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه خواهیم کرد.

شما ممکن است تعجب کنید که چه درمان هایی برای کمک به بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه انجام خواهد شد.

1، درمان با سم زدایی برای پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد برای ایجاد یک محیط داخلی سلامت برای بهبود کلیه بیمار استفاده می شود. این درمان با تجهیزات پیشرفته و داروهای گیاهی چینی استفاده می شود.

2، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود. این برنامه کاربردی خارجی است و گیاهان فوق العاده ای در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس داخل کلیه نفوذ می کنند ضایعات به طور مستقیم

علاوه بر این، سایر درمان هایی که باید مورد استفاده قرار گیرد عبارتند از: حمام دارویی، حمام پا، درمان فشرده سازی داغ، بخار سازی، درمان طب سوزنی.

با کمک این درمانها کلیه بیمار به طور طبیعی و به تدریج ترمیم می شود.

این درمان ها طی یک ماه انجام می شود که در آن شرایط بیماری شما به طور طبیعی بهبود می یابد و پس از آن ضعف، اشتها، خستگی، خارش پوست و تهوع و استفراغ بطور اساسا تحریک می شوند.

آیا می خواهید بیماری کلیوی را به پایان برساند؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/220.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: End Stage بیماری کلیوی برگشت پذیر است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.