چرا بیماران پس از پیوند کلیه احساس ضعف می کنند؟

چهار شنبه 18 مرداد 1396
ن : lafee

چرا بیماران پس از پیوند کلیه احساس ضعف می کنند؟

پیوند کلیه یک روش است که در آن یک کلیه جدید به بدن جایگزین کلیه بیمار شده است. از لحاظ تئوری، کلیه جدید می توانند چگونگی انجام کلیه های بهداشتی را انجام دهند، که می تواند به بیماران کمک کند تا علائم مسمومیت را کاهش دهد و از عوارض اجتناب کنند. به تازگی، بیماران تعجب می کنند که چرا بیماران پس از پیوند کلیه احساس ضعف می کنند.

بیماران احساس ضعف می کنند به این معنی است که کلیه ممکن است دوباره کار نکنند. دلایل متعددی وجود دارد که بیماران ممکن است احساس ضعف داشته باشند.

1، فشار خون پایین. هنگامی که کلیه عملکرد کاهش می یابد، کلیه قادر به تولید هورمون به نام هموپوئیتین به درستی که برای تولید گلبول های قرمز استفاده می شود. با کمترین گلبول قرمز برای حمل اکسیژن، عضلات و مغز شما بسیار سریع می شوند، به عنوان نتیجه، بیماران اغلب به علت ضعف رنج می برند.

2، با بیش از حد بسیاری از مواد سمی و ضایعاتی که به خون وارد می شوند، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه نمی توانند فعالیت را به طور معمول انجام دهند، در نتیجه، بیماران در حال حاضر از ضعف رنج می برند.

از آنجا که ما علت ضعف پس از پیوند کلیه را می دانیم، باید در اسرع وقت اقدامات سریع را برای جلوگیری از آسیب بیشتر انجام دهید.

اول از همه، باید مقدار زیادی از سموم و زباله ها را در خون خود داشته باشید و رسوب سموم و زباله ها نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. مهمتر از همه، پذیرش درمان طبیعی نیازمند محیط زیست سالم و تمیز است. با توجه به این، درمان با سم زدایی به منظور پاکسازی سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل اتخاذ می شود.

سپس درمان های طبیعی از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، درمان فشرده سازی داغ، بخار سازی، درمان طب سوزنی. در عوض تنها نشانه های مسمومیت، این درمان ها بر ترمیم کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه تمرکز می کنند. با ارتقاء عملکرد کلیه، ضعف می تواند به طور طبیعی و به تدریج رفع شود.

آیا هنوز از ضعف رنج می برید؟ آیا می خواهید یک درمان پیدا کنید تا بطور اساسی آن را زنده کنید؟ لطفا با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم تماس بگیرید یا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com بفرستید یا پیام زیر را ترک کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/kidney-transplant/5619.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چرا بیماران پس از پیوند کلیه احساس ضعف می کنند؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.